Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Francois Colombie: Na polskim rynku jest miejsce nawet dla 50 hipermarketów Auchan

- W najbliższych latach będziemy systematycznie otwierać 1-2 nowe hipermarkety rocznie. To tempo pozwoli nam utrzymać nasz udział w rynku i utrzymać wysoką jakość obsługi w naszych placówkach. Uważam, że otwarcie w Polsce 50 marketów Auchan jest możliwe - mówi Francois Colombie, przewodniczący rady nadzorczej Auchan Polska.

Francois Colombie: Na polskim rynku jest miejsce nawet dla 50 hipermarketów Auchan

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2010, 11:54

Jak zapewnia przedstawiciel Auchan, sieć ma wykupione w Polsce ogromne rezerwy gruntów pod przyszłe inwestycje. - Biorąc pod uwagę zaplanowane tempo rozwoju 1-2 centrów handlowych rocznie, mamy zapewnione tereny, które pozwoliłyby nam w ciągu 10 lat rozwoju organicznego osiągnąć liczbę 50-60 obiektów - zapewnia Francois Colombie.

Przedstawiciel francuskiej sieci zapewnia, że Auchan będzie inwestować w Polsce, przede wszystkim w format hipermarketów o powierzchni 8-20 tys. mkw. Obiekty powstaną wszędzie tam gdzie badania rynku pokażą, że jest miejsce dla tak dużego sklepu.

- Dobrym przykładem jest Mikołów przy skrzyżowaniu dróg Gliwice i Żory, w okolicy nie ma żadnego innego hipermarketu, a według naszych badań tam było miejsce na sklep Auchan. Po jego wybudowaniu lokalizacja okazała się strzałem w dziesiątkę. Podobnie jest w Częstochowie gdzie mamy market 15 km od centrum miasta, i funkcjonuje doskonale - tłumaczy Colombie.

Tempo rozwoju 1-2 obiektów rocznie nie jest przypadkowe. - Doskonale pamiętam lata 2001-2002 kiedy w ciągu 18 miesięcy otworzyliśmy 10 hipermarketów i zatrudniliśmy ok.7 tys. pracowników. Był to taki pierwszy przypadek w historii Auchan, kiedy rozwój sieci nabrał tak zawrotnego tempa. Polskie władze sieci zebrały ogromne gratulacje za tak sprawny rozwój - tłumaczy przedstawiciel sieci.

Uruchomienie 10 sklepów w tak krótkim czasie to jedno, o wiele trudniejsze okazało się zorganizowanie pracy tylu tak dużych obiektów. - Zderzyliśmy się z dużymi problemami, czyli ogromną rotacją pracowników, która była spowodowana gorszą jakością szkoleń ze względu na liczbę zatrudnionych osób w krótkim czasie, to przekładało się na kłopoty w funkcjonowaniu sklepów - wylicza Francois Colombie. - Okazało się, że otwieranie dwóch sklepów rocznie, co daje 20 sklepów w 10 lat, pozwala dobrze wyszkolić ludzi, utrzymać wysoką jakość obsługi w naszych placówkach - dodaje.

Obecnie Auchan zarządza w Polsce ok. 30 hipermarketami i centrami handlowymi. Francuski operator przygotowuje się do budowy lub rozbudowy kolejnych obiektów m.in. w Gliwicach, Łomiankach i Piasecznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Francois Colombie RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • inwestor 2010-03-23 10:17:03
    Uwaga dostawcy, będą większe opłaty. Z czegoś te inwestytcje trzeba finansować.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!