Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Francuska sieć E.Leclerc zanotowała w 2009 r. 5,6 proc. wzrost sprzedaży

Operator ogłosił, że w 2009 r. sprzedaż w jego sklepach we Francji wzrosła o 5,6 proc. do 27,2 mld euro (z wyłączeniem cen paliwa). Całkowita sprzedaż sieci E.Leclerc wzrosła o 5 proc., osiągając 29,4 mld euro.


Autor: planetretail
Data: 21-01-2010, 16:26

Operator uważa, że tak dobre wyniki są efektem procesu „ostrego cięcia cen", który został dodatkowo zintensyfikowany w 2009 r. Według przedstawicieli sieci E.Leclerc doskonale sprzedawały się produkty pod parasolową marką własną Marque repère, której sprzedaż wzrosła o 10,6 proc. Było to znacznie więcej niż w przypadku innych wyrobów własnych, które zanotowały wzrost sprzedaży średnio o 6,7 proc.

Obecnie Marka Marque repère stanowi 33 proc. sprzedaży w ujęciu wartościowym i 40 proc. wielkości dla wszystkich produktów FMCG w sklepach Leclerc.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Inne formaty sklepów działające w ramach grupy takie jak Apteki, salony z ofertą kulturalno-multimedialną Espaces culturels i markety budowlane Brico Leclerc zanotowały 6 proc. wzrost sprzedaży.

34 placówki E.Leclerc Drive wypracowały sprzedaż o wartości 70 mln euro, a 50 supermarketów E.Leclerc Express osiągnęło obroty w wysokości 57 mln euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Leclerc RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • olka 2010-03-15 19:57:39
    Zastanawiam się po co na takim zadupiu za przeproszeniem budowac drugi moloch ....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!