Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl deklaruje, że wszystkie zamówienia będą dostarczone

Przedstawiciele Frisco.pl zapewniają, że mimo trudnej sytuacji, z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć, priorytetem firmy jest zapewnienie klientom możliwości zakupienia tego, czego potrzebują, a wszystkie składane zamówienia zostaną dostarczone.

Frisco.pl deklaruje, że wszystkie zamówienia będą dostarczone
Frisco.pl intensywnie pracuje nad skróceniem czasu realizacji dostaw .fot. Shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 13-03-2020, 13:01

- Jednocześnie musimy podkreślić, iż ze względu na duże zainteresowanie zakupami na Frisco.pl, najbliższe terminy dostaw mogą być odległe. Intensywnie pracujemy nad skróceniem tego czasu. Wzmożone zainteresowanie wpływa również na dostępność asortymentu na naszej stronie – mogą pojawić się chwilowe braki, ale stale monitorujemy popyt i na bieżąco uzupełniamy zapasy produktów, które są najbardziej poszukiwane przez klientów. Pracujemy również z producentami, aby zapewnić ciągłość dostaw, a także wdrażamy nowe procesy, które pozwolą nam zwiększyć dostępność asortymentu na stronie. Chcemy również zapewnić, że utrzymujemy stałą politykę cenową, która zakłada zapewnienie naszym klientom cen na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zakupy dokonywane na Frisco.pl kosztują tyle samo, a dodatkowo są dostarczane prosto do domu. Obietnica złożona naszym klientom jest dla nas ważniejsza niż możliwy jednorazowy zysk, dlatego polityka ta będzie nadal utrzymywana. Warszawiacy mogą być pewni, że niezależnie od sytuacji, zrobią u nas zakupy w dobrych cenach - mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl .

Jeśli chodzi o poziom zainteresowania zakupami na Frisco.pl, to gwałtowny wzrost sprzedaży nastąpił w ostatnim tygodniu lutego i od tego czasu systematycznie rośnie. W dalszym ciągu na wysokim poziomie pozostaje wartość koszyków zakupowych – mowa tutaj o ponad 25-procentowym wzroście względem sytuacji z początku roku, jak również średniej z 2019. Wynika to ze zwiększonej liczby produktów kupowanych przez każdego klienta.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    zakupy w sieci RSS ALERT    /    zakupy internetowe RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!