Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Frisco.pl przekonuje w kampanii wizerunkowej do zakupów spożywczych w internecie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-03-2016, 17:35
Trwa kampania wizerunkowa internetowego supermarketu spożywczego Frisco.pl. - Poprzez kampanię pod hasłem „Dźwigaj tylko to, co kochasz” chcemy przedstawić Frisco.pl jako nowoczesną i wygodną alternatywę wobec hipermarketów na duże zakupy spożywcze - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.
Frisco.pl przekonuje w kampanii wizerunkowej do zakupów spożywczych w internecie
Frisco.pl przekonuje w kampanii wizerunkowej do zakupów spożywczych w internecie. Fot. shutterstock

- Naszym celem jest dotarcie do konsumentów z informacją, że korzystając z e-sklepu można szybko, sprawnie i bez dźwigania zrobić zakupy z dostawą prosto do domu, a zaoszczędzony czas, co również istotne przy okazji świąt, przeznaczyć na to, co rzeczywiście jest w życiu ważne, czy po prostu przyjemne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że kampania Frisco.pl obejmuje stacje radiowe, tj. Eska Warszawa, Kolor Warszawa, RMF Maxxx Warszawa, Rock Radio Warszawa, Eska Rock Warszawa, Radio Wawa, Zet Chilli, Zet Gold i Radio Plus, a także billboardy, kreacje na autobusach komunikacji miejskiej oraz internet.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Reklamy Frisco.pl pojawiają się również w siłowniach sieci Zdrofit i Calypso, na ekranach w placówkach medycznych Lux Med i Medicover, a także w windach warszawskich biurowców, czyli tam, gdzie może przebywać klient.  Kampania prowadzona jest do końca marca - informuje Tomasz Dębowski.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • marian 2016-03-14 15:08:54

    A kierowcy dostawcy niech dowożą za 1800 brutto

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!