Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco podsumowuje 2019 rok. Planuje rozszerzanie bazy klienckiej

2019 rok stanowił kontynuację działań spółki skupionych wokół znaczących inwestycji w infrastrukturę oraz technologię, zmierzających do umocnienia pozycji w segmencie e-grocery na rynku warszawskim - informuje Frisco.pl.

Frisco podsumowuje 2019 rok. Planuje rozszerzanie bazy klienckiej
Frisco podsumowuje 2019 rok. Planuje rozszerzanie bazy klienckiej, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-07-2020, 09:36

- W roku 2019 spółka odnotowała przychody w wysokości 120,1 mln zł, w tym przychody ze sprzedaży sklepowej na poziomie 114,2 mln zł oraz przychody ze świadczonych usług marketingowych na rzecz dostawców towarowych w wysokości 5,9 mln zł. Nastąpił znaczący wzrost obrotu wynikający ze wzrostu zamówień klientów, w tym +18% wzrost bazy klientów aktywnych włączając w to klientów B2B. Zakończona została także realizacja kluczowej inwestycji w nową, zautomatyzowaną infrastrukturę magazynową zlokalizowaną w Klaudynie, do której w maju 2019 roku przeniesiona została działalność operacyjna spółki - informuje Frisco.pl.

2019 rok był okresem wielu znaczących inwestycji, zarówno w infrastrukturę nowego centrum logistycznego, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne z obszaru digital, m.in. nową aplikację mobilną Frisco, nowy UX sklepu internetowego Frisco.pl oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne Voice i IoT. Zrealizowane w ubiegłym roku nowe inwestycje i wdrożenia zapewnią klientom lepsze doświadczenia i poprawiają ich konwersję zakupową.

Strata ze sprzedaży na poziomie 38%, w porównaniu do analogicznego okresu 2018 roku, wynika przede wszystkim z inwestycji ukierunkowanych na dalszy rozwój spółki. Negatywny wpływ na wyniki finansowe miała także wyższa amortyzacja w związku z oddaniem do użytkowania nowego centrum logistycznego oraz konieczność utrzymywania w okresie przejściowym 2 magazynów, jak również zużycie materiałów i energii oraz usługi obce. Jednocześnie, zwiększona została zyskowność, na co wpływ miała poprawa procesów obsługi klienta, udoskonalenie programu lojalnościowego dla klientów, wprowadzenie aplikacji mobilnej, wzmocnienie aktywnych promocji rozszerzania współpracy bezpośredniej z dostawcami, z naciskiem na intensywne negocjacje cenowe oraz usprawniania procesów kontrolnych w obszarze marż. 

Na koniec roku obrotowego spółka wykazała rzeczowy majątek trwały w wysokości 33,3 mln zł vs. 3,88 mln zł w 2018 roku. Składają się na niego wartości niematerialne i prawne w wysokości 4,52 mln zł –  główne wzrosty wynikają z trwających przez cały 2019 rok prac związanych z planowanym wdrożeniem nowego systemu ERP/WMS (przyjęcie do użytkowania w styczniu 2020 roku) oraz rzeczowe aktywa trwałe w wysokości 28,45 mln zł (znaczący wzrost w związku z oddaniem do użytkowania nowej inwestycji w centrum logistyczne).

więcej informacji:

Frisco RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.134.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!