Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Strona 2 z 6


Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2018, 12:10

– Rocznie współpracujemy z grupą ok. 50 influencerów na wielu różnych płaszczyznach, a wszystko, żeby trafić do wielu grup konsumentów, ponieważ coś innego oczekują od nas matki dla swoich dzieci, osoby, które szukają przekąsek podczas podróży, a jeszcze coś innego osoby, które specjalizują się w wypiekach. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych konsumentów. A oni nigdy nie są jednoznaczni, każdy z nich poszukuje czegoś innego w Internecie. Obserwujemy rynek, poznajemy konsumentów i spełniamy ich oczekiwania, a media społecznościowe są świetnym narzędziem, żeby komunikować się z konsumentami – stwierdziła Anna Sambor.

Dialog receptą na hejt

Zarówno marki jak i influencerzy muszą w sieci mierzyć się również z hejtem.

– W walce z hejtem na co dzień stawiamy na otwartą i szybką komunikację. Nie boimy się drażliwych tematów i staramy się edukować, bo część hejtu wynika z niewiedzy. Jeśli pozwalają nam na to możliwości, angażujemy się i pomagamy poprzez kampanie społeczne. Z pewnością pozytywnie na postrzeganie marki wpływa współpraca z influencerami, blogerami, celebrytami i samymi konsumentami – powiedziała Magdalena Kołodziejska z LOTTE Wedel.

Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. uważa, że sposobem na walkę z hejtem jest zmniejszanie dystansu z konsumentami i nawiązanie bezpośredniego dialogu.

– Od pierwszego miesiąca działalności współpracujemy z influencerami. Poza tym stawiamy na inne niestandardowe rozwiązania. Pokazujemy własne twarze i jako przedstawiciele marki opowiadamy na pytania naszych konsumentów, przez co zmniejszamy dystans i budujemy wzajemne zaufanie. Angażujemy naszych konsumentów w współtworzenie produktów. Dla nas jest to duża wartość, bo nie każdy może sobie na to pozwolić – tłumaczyła Joanna Kaczmarek.

Ogromną rolę dialogu oraz budowania zaufania ze strony marki i influencerów z konsumentami podkreślił również Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny.

– Budowanie zaufania w Internecie jest kluczowe. Każdy kryzys może być okazją do zbudowania dobrej relacji, a marka ma szansę wzmocnić swoją pozycję. Najważniejsze w momencie kryzysu są szybka reakcja i przemyślana strategia. Budowanie marki to inwestycja długofalowa – stwierdził Tomek Woźniak.

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    David Gaboriaud RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Anna Sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!