Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Strona 3 z 6


Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2018, 12:10

Jak zauważył Rafał Krauze, hejt w Internecie może wynikać z nieodpowiedniej strategii marketingowej marki i przedstawienia produktów.

– Z natury nie jesteśmy źli. Jest część ludzi, która chętnie pomaga markom. Ale jeśli influencer jest źle dobrany do marki, to wtedy mamy nieporozumienie. Nie tak dawno najpopularniejsza blogerka modowa podpisała umowę i stała się twarzą marki produkującej wodę. Sprawiło to, że butelka wody kosztowała 8 euro. Cale zamieszanie spowodowało jeszcze większą sprzedaż, ale co jest w tym wszystkim ważne, żeby taka współpraca nie zrobiła jednak większych problemów niż dobra – powiedział Country Manager w firmie Trnd Polska.

Budowanie tożsamości i długofalowej współpracy

Na przemyślane dobieranie marek, z którymi współpracuje się, zwrócił uwagę David Gaboriaud.

– Ambasador, influencer sam jest konsumentem, który robi zakupy, smakuje produkt i wtedy ocenia go, czy jest dobry. To buduje wiarygodność relacji pomiędzy marką a ambasadorem. Osobiście zawsze wszystko muszę wiedzieć o produkcie, żeby wiedzieć, czy jest on zgodny z moją filozofią i wtedy mogę zdecydować się na współpracę. Mam marki, z którymi współpracuję od ponad 6 lat. Taką zbudowaliśmy relację, tożsamość i konsumenci to doceniają. A tak zwane szybkie strzały, czyli jednorazowe współprace mogą być dobre dla niektórych firm na wyjście z kryzysu, ale to jest chwilowe, jednak ważniejsze jest budowanie długofalowej strategii współpracy – ocenił kucharz.

– Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów. Z naszego doświadczenia wynika, że nie jest najważniejsza liczba folowersów, ale jakość kontentu i wiarygodność influencera w tym, co robi. Osoba, która długofalowo współpracuje z wieloma markami na różnych płaszczyznach ma dużo większe efekty niż jednorazowy strzał, bo np. za chwilę nasz influencer może współpracować z inną marką, czasami konkurencją. Dla konsumentów bardziej wartościowa jest grupa mniejszych influencerów, czyli mikroinfluencerów, którzy są tacy sami jak my odbiorcy i dzięki temu łatwiej im zaufać – dodała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers.

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    David Gaboriaud RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Anna Sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!