Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Strona 4 z 6


Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2018, 12:10

Zdaniem Magdaleny Kołodziejskiej utożsamianie się influencera z produktem i marką jest kluczowe dla udanej współpracy.

– Influencerzy sami są konsumentami i korzystają z tych samych produktów co inni konsumenci, ich obserwatorzy. Jeżeli influencer pokazuje produkt, który naprawdę używa, to osoby go obserwujące utożsamiają się z nim i żaden obserwator nie będzie czuł się oszukany. Dotyczy to zarówno płatnych projektów jak i współpracy barterowej pomiędzy markami a influencerami – tłumaczyła kierownik ds. komunikacji marketingowej LOTTE Wedel.

– Najważniejsze w relacji pomiędzy markami i influencerami jest dialog i budowanie długofalowej współpracy. Moi partnerzy słuchają mnie a ja ich, co powoduje, że tworzy się więź między nami. Dzięki rozmowie powstają nowe pomysły i wtedy jest szansa na tworzenie nowej strategii, która nie była planowana, a np. pojawi się za jakiś czas. Taka wzajemna relacja sprawia, że influencer i marka są wiarygodne dla konsumenta – dodał David Gaboriaud.

Budowanie odpowiedniej relacji i wiarygodność projektu podkreśliła również Anna Sambor.  

– Zgadzam się z tym, co powiedział David. Kasia Bujakiewicz zanim została naszą ambasadorką, była naszą konsumentką. Szukaliśmy osoby, która swoim stylem życia wpisuje się w to, co prezentuje nasza marka, ponieważ to buduje wiarygodność. Kasia z nami zwiedziła 4 kontynenty, z nami poznawała kategorie, teraz promuje kategorię i utożsamia się z nią. Nie interesują nas wyłącznie wysokie zasięgi. Jakość, wiarygodność współpracy marki z influencerem ma ogromne znaczenie – tłumaczyła wiceprezes zarządu Bakalland SA.

– Wydaje mi się, że z jednej strony influencerzy stali się tuba medialną, dzięki której można szybko dystrybuować i reklamować produkty. Z drugiej strony daje to możliwość odpowiedniego targetowania treści do konsumentów. Jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie trafić przez dobranego influencera trafić do odpowiednich konsumentów. Moim zdaniem ważny jest dialog między marką, influencerem i konsumentem i długofalowa współpraca, słuchanie i budowanie wspólnej więzi. Zawód influencera polega na budowaniu i pielęgnowaniu relacji konsumentów z markami – dodał Tomek Woźniak.

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    David Gaboriaud RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Anna Sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!