Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: Konsument jutra decyduje o przyszłości handlu

Optymizm konsumencki otwiera portfele na produkty prozdrowotne, jakościowe i innowacyjne, a docelowo na takie, które będą leczyć i przedłużać życie. To uruchamia nowe pokłady możliwości dla firm spożywczych. Podyskutujemy o nich podczas sesji handlowych na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 - największej konferencji dedykowanej sektorowi spożywczemu oraz handlowemu w Polsce już 5-6 listopada 2018 w Hotelu Sheraton w Warszawie!

FRSiH 2018: Konsument jutra decyduje o przyszłości handlu
fot. materiały prasowe PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-10-2018, 16:22

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

POLECAMY SZCZEGÓLNIE SESJE::

Pop czy jazz jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

- Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
- Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
- Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
- Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
- Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
- Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?


Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
- Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
- Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe


Marka własna katalizatorem innowacji na rynku

- W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej
- Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
- Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
- Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
- Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną


HoReCa Trends - koncepty szyte na miarę współczesnego konsumenta

- Trendy żywieniowe rozszerzają i zmieniają menu restauracji
- Personalizacja w rytmie fast. To klient decyduje co dokładnie znajdzie się na talerzu
- Nowe technologie, delivery, e-lojalność – wyzwania „cyfrowej” gastronomii
- Trzy dekady polskiego street foodu: od przyczepy z zapiekanką do nocnych marketów. Kto wyznacza trendy?
- Nowe otwarcie w gastronomii szansą dla producentów i dostawców żywności

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!