• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FRSiH: kanał mobilnych zakupów jest bardzo ważny, ale nie idą za tym transakcje

- Mobilność to trend zapowiadany od wielu lat. Wejścia na strony przez urządzenia mobilne przekroczyły już poziom wejść desktopowych, ale niestety nie odbija się to na liczbie transakcji. Jednym z powodów są mobilne płatności, którym klienci po prostu nie ufają. To się jednak powoli zmienia - mówił Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 18-10-2016, 19:45
FRSiH: kanał mobilnych zakupów jest bardzo ważny, ale nie idą za tym transakcje
FRSiH 2016

Podobne zdanie na ten temat ma Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

- Nie mamy imperatywu, żeby klienci kupowali mobilnie. Oczywiście ten kanał jest bardzo ważny, ale nie idą za tym transakcje zakupowe, to nie jest kanal konwersyjny. Aplikacja mobilna ma duże znaczenie w dotarciu do klienta, który już zna sklep. Nie sądzę, aby mobile w najbliższej przyszłości wyparł desktop. Te kanały się uzupełniają, a nie zastępują - mówiła prezes. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Artmetic 2016-10-20 00:57:58

    Aplikacje mobilne z ofertami handlowymi: artmetic.pl

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!