Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

FRSiH: Proces budowania marki – od no name do produktu markowego – pełna relacja

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2016, 01:45
Podczas sesji „Proces budowania marki – od no name do produktu markowego”, która odbyła się w ramach IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu, zaproszeni goście starali się odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystać doświadczenie firm w kształtowaniu dobrego wizerunku branży spożywczej i polskiej żywności jakościowej.
FRSiH: Proces budowania marki – od no name do produktu markowego – pełna relacja
Proces budowania marki – od no name do produktu markowego/fot.PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem prelegentów panelu „Proces budowania marki – od no name do produktu markowego” mamy bardzo dużo produktów, z których możemy być dumni i które miałyby szansę promować naszą żywność za granicą. Przed zbudowaniem wspólnej silnej marki polskiej żywności powstrzymują nas jednak bariery w postaci braku wiary we własne produkty, niechęć do chwalenia się, a często też brak narzędzi marketingowych.

Przykłady budowania marki

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!