• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FRSiH: Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów – pełna relacja

Wiele marek producenckich odkryło, że można sprzedawać emocje, które w komunikacji marketingowej pomagają wyróżnić się i zaistnieć. Ważne jest również postawienie na korzyści z produktów spożywczych i na ich funkcjonalność.  W tym wszystkim należy pamiętać, aby przekazem marketingowym nie wprowadzać konsumenta w błąd - to wnioski z debaty „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów”, która odbyła się podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2016, 08:29
FRSiH: Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów – pełna relacja
Prelegenci debaty: Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów. Fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Ostatnie lata to jest wzrost dyskontów. W ciągu 5 lat sieci dyskontowe podwoiły swoje obroty. Temu wszystkiemu towarzyszy spadek cen, więc jest coraz większa presja cenowa - mówiła Agnieszka Górnicka, prezes zarządu firmy badawczej Inquiry.

Dodała, że dyskonty są obecnie bardzo popularne, ponieważ oferują klientom dobrą cenę i atrakcyjne promocje.

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2016-10-27 04:07:22

    Kampanie marketingowe dla handlu detalicznego: artmetic.pl

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!