Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Frustracje klientów podczas zakupów spożywczych wpłynęły na postrzeganie marek (raport)

Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. W badaniu YouGov BrandIndex widać, że nastroje konsumenckie zmieniają się dosłownie z dnia na dzień. Zakupy spożywcze w obecnych warunkach mogą być frustrującym przeżyciem dla klientów, co odbiło się na wielu markach. Najlepiej w tym okresie poradziła sobie Biedronka, której wizerunek uległ w ciągu ostatnich 4 tygodni wyraźnej poprawie.

Frustracje klientów podczas zakupów spożywczych wpłynęły na postrzeganie marek (raport)
Nastroje konsumenckie zmieniają się dosłownie z dnia na dzień; fot. shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl / informacja prasowa
Data: 10-04-2020, 11:31

- Minął miesiąc od zanotowania pierwszego przypadku koronawirusa w Polsce. Z początkiem marca wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się bardzo trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Początkowo sklepy spożywcze musiały się zmierzyć z masowym wykupywaniem towarów przez robiących zapasy klientów. Półki opustoszały, w wielu placówkach brakowało najpopularniejszych w tym czasie produktów: makaronu, kaszy, mleka czy papieru toaletowego. Kolejne dni wiązały się z koniecznością sprostania specjalnym wymogom sanitarnym – dezynfekcji placówek oraz koszyków, założenia osłon z pleksi oddzielających sprzedawców i kasjerów od obsługiwanych klientów, wydzielenia stref ochronnych czy ograniczeniu liczby osób przebywających w tym samym czasie w sklepie. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? - czytamy w komunikacie firmy Inquiry.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Inquiry RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!