Fundacja Muszkieterów zmienia logo
Agencja Carré Noir zajmująca się designem i identyfikacją wizualną opracowała projekt nowego logo Fundacji Muszkieterów. Nowa tożsamość wizualna nawiązuje do obszarów, w których Fundacja prowadzi swoją działalność.
Obok nazwy Fundacji Muszkieterów w nowym logo pojawił się element symboliczny. Stanowi go serce, które podkreśla dobroczynny i społeczny charakter organizacji. Obok podstawowych kolorów, czerwonego i czarnego, które od samego początku tworzą tożsamość wizualną Grupy Muszkieterów, obecny jest również kolor zielony, jako ten, który oznacza nadzieję. Czcionka jest spójna z nowym logotypem Grupy.
W 2002 roku Muszkieterowie w Polsce, idąc za przykładem swoich francuskich kolegów założyli Fundację Muszkieterów, której jedną z podstawowych zasad jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Członkami Fundacji są wszyscy przedsiębiorcy należący do Grupy. Fundacja jest organizatorem szeregu ogólnopolskich akcji społecznych.
Grupa Muszkieterów przeznaczyła do tej pory na cele społeczne 9 300 000 złotych.
