Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Fundacja Muszkieterów zmienia logo

Agencja Carré Noir zajmująca się designem i identyfikacją wizualną opracowała projekt nowego logo Fundacji Muszkieterów. Nowa tożsamość wizualna nawiązuje do obszarów, w których Fundacja prowadzi swoją działalność.


Autor: pr
Data: 25-04-2011, 16:04

Obok nazwy Fundacji Muszkieterów w nowym logo pojawił się element symboliczny. Stanowi go serce, które podkreśla dobroczynny i społeczny charakter organizacji. Obok podstawowych kolorów, czerwonego i czarnego, które od samego początku tworzą tożsamość wizualną Grupy Muszkieterów, obecny jest również kolor zielony, jako ten, który oznacza nadzieję. Czcionka jest spójna z nowym logotypem Grupy.

W 2002 roku Muszkieterowie w Polsce, idąc za przykładem swoich francuskich kolegów założyli Fundację Muszkieterów, której jedną z podstawowych zasad jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Członkami Fundacji są wszyscy przedsiębiorcy należący do Grupy. Fundacja jest organizatorem szeregu ogólnopolskich akcji społecznych.
Grupa Muszkieterów przeznaczyła do tej pory na cele społeczne 9 300 000 złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carré Noir RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    Fundacja Muszkieterów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!