Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Fundusz Mid Europa Partners rozmawia w sprawie akwizycji z kilkoma sieciami

Fundusz Mid Europa Partners rozmawia w sprawie akwizycji z kilkoma podmiotami w Polsce. - Wśród nich są duże sieci, które potem mogłyby wejść do grupy z Żabką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl partner w funduszu Zbigniew Rekusz.

Fundusz Mid Europa Partners rozmawia w sprawie akwizycji z kilkoma sieciami
Zbigiew Rekusz, partner Mid Europa Partners: Przygotowujemy Żabkę do przejęć.

Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
Data: 19-04-2011, 19:00

Partner w Mid Europa Partners zaznacza, że fundusz zamierza rozwijać Żabkę organicznie i poprzez akwizycje.

- Chcemy poprawiać marżowość sieci, między innymi poprzez zmianę mixu produktowego. Myślę, że będziemy przeglądać asortyment pod względem efektywności, doboru, marżowości i tutaj mogą nastąpić zmiany. Poza tym, chcemy położyć nacisk na zdrową żywność i marki własne - mówi Zbigniew Rekusz.

Fundusz szacuje, że Żabka będzie otwierać 300-350 nowych sklepów co roku.

- Oprócz tego, zupełnie niezależnie przygotowujemy firmę do przejmowania innych sieci. Tutaj jednym z kluczowych elementów jest rozbudowa sieci logistycznej - mówi.

- Nie wystarczy przejąć sieci handlowej w danym regionie, trzeba ją także sprawnie obsłużyć. Dlatego planujemy budowę nowych centrów logistycznych na terenie kraju, ale na razie za wcześnie na szczegóły - dodaje.

Jak informuje partner w Mid Europa Partners, fundusz rozmawia w Polsce z różnymi firmami, w tym także z dużymi sieciami handlowymi.

- Jest kilka podmiotów, z którymi obecnie rozmawiamy. Są to również duże sieci w Polsce, dlatego jest bardzo możliwe, że to fundusz będzie się angażować w przejęcie tych spółek, które potem mogłyby wejść do grupy z Żabką - mówi Zbigniew Rekusz.

Przypomnijmy, że Mid Europa Partners w lutym podpisał z Penta Investments umowę sprzedaży Żabki. Wartość transakcji wynosi 400 mln euro, a jej realizacja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Żabka Polska to sieć sklepów typu convenience w Polsce, licząca w całym kraju około 2,5 tys. placówek Żabka oraz około 60 punktów nowego formatu Freshmarket.

Czytaj także:

Mid Europa Partners: Nowa strategia dla Żabki. Sieć będzie otwierać 300-350 sklepów co roku

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zbigniew Rekusz RSS ALERT    /    Mid Europa Partners RSS ALERT    /    Penta Investments RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!