Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Fundusz PP kupił II fazę kompleksu handlowego Fashion House w Gdańsku i planuje kolejne inwestycje

Fundusz Polonia Property Fund II kupił od The Outlet Company, spółki z grupy Liebrecht & wooD, II fazę obiektu Fashion House Outlet Centre w Gdańsku. Firma planuje powiększać wielkość swojego portfela aktywów i rozgląda się za kolejnymi inwestycjami nie tylko w centra handlowe, ale także w projekty biurowe i magazynowe.

Fundusz PP kupił II fazę kompleksu handlowego Fashion House w Gdańsku i planuje kolejne inwestycje

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 16-08-2010, 13:52

Centrum Fashion House Outlet Centre w Gdańsku zbudowane zostało w dwóch etapach. Pierwsza faza, licząca około 10 000 mkw. powierzchni najmu (GLA), została oddana do użytku w październiku 2005 roku. Fundusz Polonia Property Fund II kupił I Fazę w lutym 2008 roku. Najnowsza, II faza, została ukończona w listopadzie 2009 roku, dzięki czemu centrum powiększyło powierzchnie najmu o kolejne 7000 mkw. Znalazło się na niej 50 nowych sklepów typu outlet. W tej chwili cały obiekt oferuje 17 000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu (GLA). Urządzono na niej 120 sklepów. Wygodny parking może pomieścić 700 samochodów.

Fashion House w Gdańsku posiada bardzo dogodną lokalizację, tuż przy obwodnicy Trójmiasta. W centrum znajduje się wiele znanych i szanowanych międzynarodowych marek, takich jak: Mexx, Benetton, Triumph, Stefanel, Salomon, Marks & Spencer, Timberland, Levi's, Puma, Nike, czy Lacoste/Bench, a także wiodących polskich operatorów m.in.: Reserved, Solar, Almi Décor, Ochnik, Vistula & Wólczanka, Simple, Tatuum, Kazar i Venezia. Architektonicznie obie części centrum są spójne i nawiązują do wyglądu tradycyjnej wioski rybackiej.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dzięki zakupowi II fazy Fashion House w Gdańsku, Polonia Property stała się wyłącznym właścicielem wszystkich obiektów Fashion House zlokalizowanych na terenie Polski, tj. w Warszawie, w Sosnowcu i Gdańsku. Dzięki aktywnemu zarządzaniu, a także intensywnej strategii najmu, centra Fashion House bardzo dobrze prosperują, a ilość klientów i obroty najemców systematycznie wzrastają. Uważamy, że rynek centrów typu outlet ma w Polsce przed sobą wspaniałe perspektywy - mówi Anna Duchnowska, członek zarządu odpowiedzialna za zarządzanie aktywami Funduszy Polonia Property.

- Cieszymy się z posiadania tak dużego udziału w strategicznym rynku centrów outletowych w Polsce. Chcemy powiększać wielkość naszego portfela aktywów i rozglądamy się za kolejnymi inwestycjami nie tylko w centra handlowe, ale także w projekty biurowe i magazynowe - zarówno, jeśli chodzi o budynki gotowe jak i w trakcie realizacji. Zakup portfela Fashion House jest dowodem na to, że rynek nieruchomości w Polsce oferuje atrakcyjne możliwości inwestowania kapitału. Szukamy partnerów do kolejnych inwestycji - dodaje Mirosław Januszko, Wiceprezes ds. Inwestycji Funduszy Polonia Property.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!