Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Galeria Miejska Plac Unii wynajęta już w 65 proc.

Na półtora roku przed otwarciem Galeria Miejska kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii w Warszawie jest wynajęta w ponad 65 procentach. W październiku 2013 roku projekt firm Liebrecht & wooD i BBI Development NFI uczyni Plac Unii Lubelskiej jednym z najważniejszych miejsc na handlowej mapie Warszawy.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 13-03-2012, 15:33

Galeria Miejska to zajmująca 15 500 mkw. handlowo-usługowa część wielofunkcyjnego projektu Plac Unii, powstającego na styku Śródmieścia i Mokotowa, w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji stolicy. W jej bezpośrednim zasięgu mieszka i pracuje obecnie około trzy miliony potencjalnych klientów.

Doskonała lokalizacja, niszowy koncept oraz funkcjonalny projekt architektoniczny, dzięki któremu alejki handlowe Galerii Miejskiej stworzą pasaż łączący ulice Boya Żeleńskiego, Waryńskiego i Puławską sprawiły, że oferta wynajmu lokali handlowych cieszy się tak dużą popularnością. Już na półtora roku przed otwarciem podpisano umowy najmu na 65 procent dostępnej powierzchni.

Wśród najemców Galerii Miejskiej znajdą się m.in.: flagowa marka hiszpańskiej firmy Inditex Group, jedna z najbardziej cenionych przez kobiety na całym świecie - Zara (1676 mkw.), a także Massimo Dutti (493 mkw.), Stradivarius (348 mkw.), Vistula-Wólczanka (181 mkw.), Cubus (721 mkw.), Deni Cler (90 mkw.) i PiuBiu (71 mkw.).

Akcesoria i biżuterię będzie można kupić m.in. w salonie Excelsior (44 mkw.) oraz w sklepie najstarszej marki jubilerskiej w Polsce - W.KRUK (67 mkw.). Nie zabraknie także księgarni Matras (240 mkw.), studia fryzur Hair Coif (98 mkw.), pralni 5 a Sec (50 mkw.), placówki bankowej ING Bank (436 mkw.) czy biura podróży Panorama Świata (38 mkw.).

Galeria Miejska będzie nie tylko centrum handlowym, ale także miejscem spotkań i relaksu. Wśród pierwszych najemców, którzy podpisali umowy najmu na powierzchnię w strefie restauracyjnej są Cava (122 mkw.), Salad Story (44 mkw.), Thai Wok (57 mkw.) i Wiking (193 mkw.).

Powierzchnię prawie 3000 mkw. Galerii Miejskiej Placu Unii zajmą delikatesy Supersam, a w ich sąsiedztwie swój sklep otworzy Krakowski Kredens (62mkw.). - Cieszymy się, że w tak krótkim czasie udało nam się zaprosić do Galerii Miejskiej tak doskonałe marki. Jesteśmy pewni, że dzięki nim nasze centrum stanie się jednym w ulubionych miejsc zakupów warszawiaków. - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD - Nasza strategia zakłada, że ostatnie 35 proc. powierzchni handlowej dedykujemy produktom luksusowym i premium. Planujemy wzbogacić ofertę Galerii Miejskiej Plac Unii o kilka zupełnie nowych na polskim rynku marek, co mam nadzieję, podkreśli wyjątkowość naszego centrum. - dodaje Marc Lebbe.
Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Placu Unii przewidziano na październik 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Galeria Miejska Plac Unii RSS ALERT    /    Liebrecht & wooD RSS ALERT    /    BBI Development NFI RSS ALERT    /    Cava RSS ALERT    /    Salad Story RSS ALERT    /    Thai Wok RSS ALERT    /    Wiking RSS ALERT    /    galeria handlowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!