Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Galerie handlowe Carrefoura wznowiły działalność w nowym reżimie sanitarnym

Po kilkutygodniowej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, wszystkie galerie handlowe należące do Carrefour Polska wznowiły swoją działalność. Sieć wdrożyła szereg zmian, aby zakupy były bezpieczne. Odwiedzalność obiektów Carrefour utrzymuje się na dobrym poziomie i stale rośnie.

Galerie handlowe Carrefoura wznowiły działalność w nowym reżimie sanitarnym
Galerie handlowe Carrefoura wznowiły działalność w nowym reżimie sanitarnym, fot. shutterstock

Carrefour Polska, właściciel i zarządca 20 centrów handlowych w Polsce, od 4 maja uruchomił swoje wszystkie obiekty. Po czasowym ograniczeniu działalności, wynikającej z ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego, Galerie należące do Carrefour wróciły do działania z dobrymi wskaźnikami odwiedzalności, przewyższającymi średnie rynkowe. Stosując się do obowiązujących regulacji, a także rozumiejąc obawy i potrzeby pracowników i klientów, Carrefour stawia na bezpieczeństwo i standardy higieny w galeriach. 

- Zadbaliśmy o to, aby zakupy, do których powrócimy po kilku tygodniach, były nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. - W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających nas klientów, wprowadziliśmy szereg nowych rozwiązań, m.in. dostępność środków dezynfekujących, punkty sprzedaży maseczek, zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych oraz powierzchni dotykowych oraz regularne dezynfekowanie obiektu. Jesteśmy gotowi na dalsze luzowanie obostrzeń, m.in. wznowienie działalności stref gastronomicznych oraz salonów fryzjerskich – dodaje Ewa Karska. 

Zgodnie z decyzją Prezesa Rady Ministrów, 4 maja 2020 r. zostały ponownie otwarte obiekty handlowe o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 m2. Zgodnie z wymogami, obowiązuje limit osób: na 1 osobę musi przypadać 15 m2 powierzchni handlowej. Do powierzchni sprzedażowej nie wlicza się powierzchnia korytarzy.

W centrach handlowych nie mogą do odwołania funkcjonować kluby fitness, a także przestrzeń rekreacyjna (np. place zabaw).

Od 18 maja z kolei, wznawiają działalność zakłady fryzjerskie i kosmetyczne oraz nastąpi częściowe otwarcie usług gastronomicznych - z utrzymaniem reżimu sanitarnego (m.in. odległość 2 m od stolików, 1 osoba na 4 m2, dezynfekcja stolików). 

Pod szyldem Carrefoura działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!