Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Galerie handlowe zaczynają wchodzić także do mniejszych miast

Przez spowolnienie tempo wzrostu rynku centrów handlowych nieco osłabło, jednak powierzchni handlowej ciągle przybywa. Właściciele galerii mają problem, bo handlowców interesują jedynie najbardziej prestiżowe projekty - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.


Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 01-02-2010, 10:22

Amnon Shiboleth, współwłaściciel i prezes centrum handlowego Blue City planuje wybudować nowy obiekt handlowy w Wilanowie. Z kolei jeden z największych deweloperów w Europie Środkowej i Wschodniej - Plaza Centers, zainwestuje w Polsce ponad miliard złotych. Firma buduje obecnie obiekty handlowo-rozrywkowe w Kielcach, Toruniu, Zgorzelcu i Suwałkach, przygotowuje się też do inwestycji w Łodzi.

Jak czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej wielkość obiektu przestała mieć już znaczenie a ważna jest lokalizacja oraz to, jaki pomysł zarząd ma na zapewnienie dużej frekwencji.

Zdaniem Agnieszki Cymerman, dyrektor działu najmu w Plaza Centers Polska, przyszłość polskiego rynku to wielofunkcyjne, nowoczesne centra trzeciej generacji, budowane w coraz mniejszych miastach, gdzie konkurencja wciąż jest mała wśród galerii  jak i markowych sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!