Gang Słodziaków jedną z najbardziej udanych promocji lojalnościowych ostatnich tygodni (komentarz)

Jak mówi, Gang Słodziaków sieci Biedronka jest jedną z najbardziej udanych promocji lojalnościowych ostatnich tygodni.
- Czynników sukcesu promocji kolekcjonerskiej Biedronki jest kilka: po pierwsze „siła rażenia” samej sieci Biedronka. Jest to jedna z największych sieci w Polsce trafiająca do dużej ilości konsumentów z widoczną w miejscu sprzedaży komunikacją. Dodatkowo akcja jest komunikowana przez pracowników kas. Po prostu nie da się jej nie zauważyć. Po drugie promuje dobre nawyki. W akcji Gang Świeżaków – zdrowe jedzenie, a w Gangu Słodziaków czytanie dzieciom. To jest przez rodziców akceptowane i dobrze postrzegane – wymienia Grzegorz Bonder.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Ponadto, maskotki są duże i dobrej jakości i są lubiane przez dzieci, które to mają znaczący wpływ na zachowania zakupowe swoich rodziców. Kolejny, czwarty czynnik to jakość komunikacji, która jest bardzo dobra.
- Po piąte offline’owy mechanizm zbieractwa wśród dzieci jest skutecznym mechanizmem. Wklejanie naklejek do kart jest dla dzieci zabawą i jasno pokazuje, ile jeszcze brakuje dając sygnał rodzicom ile jeszcze muszą kupić. Po szóste nagrody są odbierane w miejscu sprzedaży co powoduje ich namacalność kreując wiarygodność i pewność mechanizmu – komentuje Grzegorz Bonder.
Więcej na www.dlahandlu.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Buty i ubrania, czyli Biedronka idzie w ślad za Lidlem
-
Jak wprowadzić produkty do Biedronki, Żabki i Carrefoura?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Polskie truskawki, maliny i borówki. Ile kosztują w Biedronce?
-
Jeronimo Martins wezwało jedną ze spółek do zapłaty 39,5 mln zł
-
Biedronka rusza z piwną odsieczą. Do 20 butelek piwa gratis na długi czerwcowy weekend
-
Biedronka poszukuje ilustratorów. Oferuje 100 tys. zł za… portret żaby
-
Które dyskonty wybierają Polacy? Netto goni Biedronkę i Lidla
-
Klienci Biedronki przekazali na pomoc Ukrainie już ponad 7 mln zł
-
Netto może być w Polsce większe niż Biedronka? Jest jeden warunek
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)