Gang Świeżaków: 83 proc. Polaków chce podobnych akcji
- Autor: Wirtualnemedia
- Data: 09-04-2018, 08:20

Jak wynika z badania TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem, 93 proc. przebadanych konsumentów słyszało o "Gangu Świeżaków", a 40 proc. potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej. 83 proc. ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.
– Polacy lubią kiedy docenia się i nagradza ich lojalność, stąd ich otwartość na tego typu akcje, ale muszą być one właściwie zaplanowane i realizowane - komentuje Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W ramach ostatniej edycji akcji, przeprowadzonej jesienią 2017 roku, klienci odebrali za zebrane punkty 6 milionów świeżaków. Badanie zostało przeprowadzone przez Nielsena pod koniec listopada 2017 roku, metodą ankiety online na próbie 505 osób.
Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Biedronka znów podniosła ceny. Nawet o dwa złote w ciągu trzech dni
-
tylko u nas
Lody Mochi w sieci Biedronka. W jakiej cenie kupimy nowość od Quebonafide?
-
Biedronka powraca z piwną promocją 12+12 gratis. Tylko 13 sierpnia
-
Limity w kolejnej sieci: cukier po 5,50 zł. Można kupić maksymalnie 3 kg
-
Pracownicy Biedronki chcą 500 zł podwyżki. Jeronimo Martins odpowiada
-
Biedronka będzie działać jako placówka medyczna?
-
Spór o otwarcie Biedronek w niedziele. Pracownicy i tak od ponad 2 lat pracują tego dnia
-
Pracownicy Biedronki mają dość: żądają 500 zł podwyżki "na rękę"
-
"Dziecięce biblioteki" Biedronki. PIP skontrolowała ponad 250 sklepów
-
Biblioteka Biedronka nieczynna. Sieć nie zdecydowała się na otwarcie sklepów w niedzielę niehandlową
komentarze (0)