Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Gazetki reklamowe sieci sklepów przegląda coraz mniej klientów

Jak wynika z danych GfK Polonia o 15 proc. spadła liczba konsumentów, którzy otrzymują broszury reklamowe sieci sklepów i je przeglądają.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 28-12-2009, 21:10

Na przestrzeni ostatnich czterech lat na stałym poziomie utrzymuje się liczba osób, które dostają ulotki, ale ich nie przeglądają (ok. 23 proc. badanych). Spada zaś liczba, tych, którzy dostają ulotki i je przeglądają. Cztery lata temu było to 49 proc. badanych, obecnie liczba ta spadła do 34 proc. ankietowanych.

Jednocześnie rośnie grupa aktywnych konsumentów, którzy dostają gazetki, przeglądają je I dokonują zakupów, prezentowanych w nich produktów. Cztery lata temu było to jedynie 5 proc., a obecnie 12 proc. badanych.

Zdaniem analityków zmiany te związane są z poznaniem mechanizmów marketigowych sieci. Ci, do których gazetki są adresowane nauczyli się z nich korzystać, a pozostali odrzucają je jako nieiteresujący przekaz, którego nawet nie przeglądają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

gazetki reklamowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!