Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Gemini Holding: do galerii wróciło już blisko 80 proc. klientów

W centrach handlowych Gemini Park w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej przybywa klientów. - W miesiąc po "odmrożeniu" oferty do galerii wróciło już blisko 80 proc. klientów - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Gemini Holding: do galerii wróciło już blisko 80 proc. klientów
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ informacja prasowa
Data: 18-06-2020, 10:14

Mija miesiąc od zniesienia ograniczeń w funkcjonowaniu centrów handlowych. Jak dziś wygląda sytuacja w galeriach Gemini Park?

Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding: Na bieżąco spływające do nas dane dotyczące footfall'u obiektów w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach pokazują, że bardzo szybko odrabiamy straty, a sama dynamika wzrostu liczby odwiedzających jest dziś na stałym, wysokim poziomie, co dobrze rokuje na kolejne miesiące.  Już pierwszy tydzień po zniesieniu ograniczeń przyniósł powrót od 60 do 68 proc.  klientów. Był to wynik dwukrotnie wyższy niż prognozy analityków. Kolejne tygodnie przyniosły dalszy wzrost o ponad 10 proc. W efekcie tego, po miesiącu możemy powiedzieć, że odzyskaliśmy blisko 80 proc. klientów w naszych centrach. W okresie od 4 maja do 6 czerwca 2020 r., w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem, footfall w bielskim Gemini Park oscylował na poziomie 76 proc., w tyskim sięgał 79 proc. a tarnowskim 74 proc. To wskaźniki, które rosną w miarę, jak odmrażane są kolejne segmenty oferty. Nie brakuje także znacznych skoków.  Najlepiej było to widać pod koniec maja, kiedy to zanotowaliśmy spektakularny fooftall powyżej wyników z roku ubiegłego.  25 maja w Gemini Park Tychy zanotowaliśmy aż o 27 proc. więcej klientów niż w ten sam dzień w 2019 roku, a w Gemini Park Tarnów o blisko 17 proc.  Także w Gemini Park Bielsko-Biała w wybrane dni notujemy footfall zbliżony do zeszłorocznego. To kolejny jasny sygnał ożywienia.

Czy ten optymizm, zauważalny dziś w wynikach centrów handlowych, udziela się najemcom?

A.M.: Ostrożnie możemy powiedzieć, że powoli tak, chociaż wciąż wiele pracy przed nami wszystkimi.  Widząc jednak, że nastroje poprawiają się z każdym tygodniem, w miarę jak rosną obroty sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. Niestety krążące ponad miesiąc temu prognozy i opinie wzbudziły wiele obaw. Rynek jednak zweryfikował te założenia. Sam fakt, że już pierwszy tydzień przyniósł dwa razy więcej klientów, niż prognozowano, przyczynił się do tego, że emocje nieco się uspokoiły. Po miesiącu coraz więcej marek optymistycznie patrzy w przyszłość. Dziś obserwując napływające ze sklepów dane widzimy, że rośnie nie tylko footfall, ale przede wszystkim konwersja. Mówiąc wprost, nasi najemcy odzyskują nie tylko klientów, ale i obroty, co jest naszym wspólnym celem.

więcej informacji:

Gemini Holding RSS ALERT    /    Anna Malcharek RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!