Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Gemini Park Tychy coraz bliżej wyników sprzed roku

Trzeci miesiąc z rzędu rośnie liczba odwiedzających Gemini Park Tychy. Do centrum handlowego wróciło już blisko 90 proc. klientów. Przybywa także dni, w których odwiedzających jest więcej niż w roku ubiegłym.

Gemini Park Tychy coraz bliżej wyników sprzed roku
Gemini Park Tychy: Coraz bliżej wyników sprzed roku, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-07-2020, 10:30

Wbrew obawom analityków, zakupy w centrach handlowych robi coraz więcej Polaków. Według badań Polskiej Rady Centrów Handlowych, 79 proc. klientów czuje się bezpieczna odwiedzając galerie. Przekłada się to na coraz lepsze wyniki, jakie notują obiekty. 

Także Gemini Park Tychy odrabia swój footfall. Po mocnym otwarciu w maju, kiedy to na zakupy wróciło nawet 77 proc. klientów, czerwiec okazał się być jeszcze lepszy, umacniając aż o 7 punktów procentowych trend, który pojawił się po uwolnieniu konsumpcji. 

I tak czerwiec bieżącego roku w porównaniu do czerwca 2019 roku przyniósł powrót aż 84 proc. klientów. Tym samym tyska galeria była blisko 10 proc. ponad trendem, jaki w tym czasie notowała na rynku Polska Rada Centrów Handlowych. 

W czerwcu zaczęły się także pojawiać pierwsze dni, w których klientów było znacznie więcej niż przed rokiem. I tak, dla przykładu w piątek 12 czerwca było ich aż o 18 proc. więcej niż w ten sam dzień przed rokiem, a w poniedziałek 22 czerwca o 2,4 proc. 

- Z miesiąca na miesiąc obserwujemy coraz lepsze wyniki. Trend wzrostowy wyraźnie się umacnia, utrzymując się od początku maja, czyli od zniesienia lockdown'u. Notujemy także coraz wyższą konwersję, czyli przełożenie ruchu na obroty najemców. To optymistyczna prognoza na przyszłość, pokazująca, że straty są do odrobienia  - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. 

Ten optymizm utwierdzają także wyniki z lipca bieżącego roku. Pierwszy i drugi tydzień miesiąca przyniósł powrót odpowiednio  86 proc. i 87 proc. klientów, względem tych samych tygodni przed rokiem. Podobnie jak w czerwcu w wybrane dni galeria zaczęła także notować wyniki lepsze niż przed rokiem. 

Wpływ na to ożywienie w Gemini Park Tychy ma dziś kilka czynników. - Przede wszystkim nasza oferta wróciła w 99%.  Klienci, którzy nas odwiedzają, nie czują się więc rozczarowani, bo znajdują w galerii te same marki, co przed lockdownem. Każdy kto wybierze się do swojego ulubionego sklepu, znajdzie go u nas otwartym - mówi Misztalewski. 

- Ta stałość oferty, przyciąga klienta. Tym bardziej, że w niezmienionym kształcie wróciła zarówno popularna wśród odwiedzających oferta modowa, jak również oferta m.in. zdrowia i urody, wyposażenia wnętrz, multimediów czy gastronomii. Można pokusić się o stwierdzenie, że najemcy zaufali potencjałowi Gemini Park - dodaje.

więcej informacji:

galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Gemini Park Tychy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!