• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Gerber stawia na sponsoring

W kwietniu oraz w maju 2010 r. marka GERBER objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu GERBER sponsoruje serial „M jak Miłość", emitowany na antenie TVP2 jak również „Wieczorynkę" oraz poranne pasmo serialowe dla dzieci w TVP1. W maju spoty sponsorskie będą się pojawiać przed serialem „Na Wspólnej" emitowanym przez TVN, programem „Między nami Rodzicami" w stacji TVN Style oraz „Wieczorynką", a także w porannym paśmie serialowym dla dzieciw TVP1.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2010, 14:53

Kampania sponsoringowa w telewizji obejmuje cztery wersje spotów, których teksty nawiązują do programów telewizyjnych objętych kampanią. Spoty nawiązują do kampanii reklamowej GERBER wspierającej wszystkie produkty z portfolio tej marki. Bohaterami spotów są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują" na smakołyki GERBER, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata poprzez małe-wielkie przygody. Spoty kampanii sponsoringowej przygotowała agencja Legend Group.

Kampania sponsoringowa jest elementem szerszego wsparcia produktów GERBER, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. W chwili obecnej silną kampanią prasową w tytułach parentingowych wspierane są nowe Zupki GERBER. Hasło kampanii wspierającej Zupki to „Na duży apetyt małego rozbójnika", a jej bohaterem jest maluch wyglądający podobnie do znanego bohatera filmów przygodowych - Janosika. Kampanię prasową również przygotowała agencja Legend Group.

„Kampania sponsoringowa GERBER to kolejna odsłona realizowanych do tej pory na szeroką skalę działań marketingowych, promujących zarówno nowości jak i znane już rodzicom produkty GERBER. Najnowsza kampania sponsoringowa pozwala marce GERBER zaprezentować się konsumentom z innej strony, kiedy oglądają swoje ulubione programy telewizyjne, co buduje jej pozytywny wizerunek" - powiedziała Beata Dziwulska, Product Manager w Nestlé Nutrition odpowiedzialna za markę Gerber.

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!