GfK: Biedronka i Lidl mają najwięcej lojalnych klientów
- Autor: portalspozywczy.pl / GfK
- Data: 19-05-2018, 08:09

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wzrasta zainteresowanie programami lojalnościowymi – obecnie ponad 40 proc. nabywców deklaruje, że zawsze lub często bierze w nich udział. Na przestrzeni ostatnich lat odsetek ten utrzymuje tendencję wzrostową. W porównaniu z rokiem 2014 wzrósł o 15 punktów procentowych.
W odniesieniu do roku poprzedniego, w roku 2017 nastąpił spadek liczby nabywców realizujących większość misji zakupowych. Zwiększyła się średnia miesięczna częstotliwość realizacji bieżących rutynowych zakupów, nieznacznie wzrosła także średnia wartość pojedynczej transakcji. Największe wzrosty w jednorazowych wydatkach odnotowano w przypadku zakupów okolicznościowych, poszukiwania okazji/promocji oraz zakupów spontanicznych.
komentarze (0)