Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Giełdowa spółka R&C Union ogłasza strategię i zapowiada akwizycje sieci restauracji

Zarząd spółki R&C Union operatora sieci restauracji wdraża nową długofalową strategię rozwoju na lata 2010 - 2014. Nowa koncepcja rozwoju zakłada m.in. rozbudowę portfolio marek oraz lokalizacji, a także akwizycje sieci restauracji o wysokim potencjale wzrostu. W przyszłym roku firma chce otworzyć 8 nowych obiektów.

Giełdowa spółka R&C Union ogłasza strategię i zapowiada akwizycje sieci restauracji

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 06-11-2010, 20:32

Spółka R&C Union, do której należy obecnie 24 kluby i restauracje (Sioux, Fenix, Lizard King, Fever) opublikowała właśnie raport za III kw. 2010 roku. W porównaniu z III kw. 2009 r. przychody firmy wzrosły o 53,7 proc., co w głównej mierze było efektem zmiany w sposobie rozliczania restauracji pomiędzy umowami operatorskimi i franczyzowymi.

W tym samym okresie firma odnotowała pozytywny efekt optymalizacji kosztowej - koszty działalności zostały obniżone o 7,8 proc. w porównaniu z II kwartałem br. Kolejnym zadaniem zrealizowanym przez zarząd spółki było zakończenie budowy struktury organizacyjnej, w tym m.in. utworzenie profesjonalnego działu marketingu, a także podjęcie negocjacji z kilkoma znaczącymi dostawcami, których efektem będą wspólne działania marketingowe oraz dystrybucyjne.

Na najbliższy rok spółka ma jasno sprecyzowane plany inwestycyjne. Obejmują one otwarcie ośmiu nowych restauracji i klubów (z czego cztery otwarcia planowane są na pierwszy kwartał 2011 roku) oraz znaczące powiększenie jednego ze swych najlepszych lokali. Zarząd aktywnie poszukuje miejsc pod nowe lokalizacje restauracji Sioux i Fenix oraz klubów muzycznych Lizard King i Fever - w najbardziej atrakcyjnych punktach miast oraz w najlepszych galeriach handlowych.

Nowa strategia R&C Union opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest dążenie do wypracowania wyższej rentowności poprzez wdrażanie najlepszych praktyk w obszarach obsługi klienta i optymalizacji kosztów operacyjnych. Drugim jest weryfikacja i rozbudowa portfolio marek oraz lokalizacji zakładająca relokację lokali o niskiej rentowności, rozbudowę i akwizycje sieci o wysokim potencjale wzrostu oraz ekspansję na rynku warszawskim - wyjaśnia Norbert Okowiak, prezes zarządu firmy R&C Union S.A.

- Natomiast trzeci element składowy strategii wspiera dwa pierwsze i koncentruje się na tworzeniu dostosowanej do strategii, zwartej struktury organizacyjnej posiadającej zdolność do skutecznej realizacji celów. Podsumowując, po pierwsze rentowność operacyjna, po drugie jakość portfolio marek i lokalizacji, po trzecie zdolność organizacyjna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

R&C Union RSS ALERT    /    Sioux RSS ALERT    /    Fenix RSS ALERT    /    Lizard King RSS ALERT    /    Fever RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    kluby RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!