Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Gigant e-handlu dostał zadyszki

To wyjątkowo gorzka pigułka do przełknięcia dla Jeffa Bezosa. Mimo jego wysiłków Amazon - potentat handlu w sieci - dostał finansowej zadyszki, która może potrwać nawet dobre kilkanaście miesięcy - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".


Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 03-02-2012, 09:55

Tak złe wyniki finansowe największego na świecie sklepu internetowego trudno było przewidzieć - w IV kw. ubiegłego roku zysk firmy wyniósł jedynie 177 mln dol. I to mimo zakupowego szaleństwa, w które ponownie wpadli Amerykanie tuż przed świętami Bożego Narodzenia - na zakupy przez sieć wydali w sumie ponad 35 mld dol., o ponad 15 proc. więcej niż dwa lata temu. Dla porównania - w ostatnim kwartale 2010 r. firma na czysto zarobiła aż 416 mln dol. A przecież dwa lata temu sytuacja ekonomiczna USA była jeszcze gorsza i Amerykanie mocno zacisnęli pasa.

To nie wszystko: twórca Amazonu Jeff Bezos zapowiedział, że spadek zysku z ogromnym prawdopodobieństwem powtórzy się w pierwszych trzech miesiącach tego roku. Niezbyt optymistyczne prognozy dotyczą również kolejnych kwartałów. Po tych informacjach akcje firmy spadły o 7,7 proc. - była to największa jednorazowa obniżka jej papierów od października ubiegłego roku - czytamy w "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Amazon.com RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!