Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Glovo dowiezie zakupy w mniej niż godzinę z wybranych sklepów Carrefoura

Carrefour i Glovo na początku kwietnia rozpoczęły oficjalną współpracę w Polsce. Konsumenci zyskują możliwość zamawiania zakupów ze sklepów Carrefour Express, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Wszystko to w czasie krótszym niż godzina.

Glovo dowiezie zakupy w mniej niż godzinę z wybranych sklepów Carrefoura
Carrefour i Glovo dowiozą zakupy w mniej niż godzinę, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 07-04-2020, 14:46

Klienci Carrefour Polska, omnikanałowej sieci handlowej, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów, mogą korzystać z oferty sklepów Carrefour Express również bez wychodzenia z domu - z dostawą pod wskazany adres. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Carrefour a aplikacją mobilną Glovo konsumenci otrzymają dostawy niezbędnych artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Mieszkańcy tych miast będą mieli okazję wybrać potrzebne produkty spośród zamieszczonej w aplikacji listy ponad 800 artykułów z 58 sklepów Carrefour. Zakupy, z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny (dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia, stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia), dowiezie im kurier z żółtą torbą. Glovo wprowadziło też dostawę „bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem. 

Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach. Teraz do grona tych państw dołączyła Polska.

– Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska. – Dzięki współpracy z Glovo poszerzamy możliwość korzystania z oferty Carrefour bez konieczności wychodzenia z domu. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej. 

Firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w związku z obecnie rosnącym zapotrzebowaniem na dowóz codziennych zakupów do domu zapewnią to w mniej niż godzinę.

– Cieszymy się, że mogliśmy rozpocząć oficjalną współpracę z Carrefour w Polsce. Jest to dla nas duży krok i rozwój w segmencie dostaw spożywczych. Od zawsze naszym celem jest to, by użytkownicy mogli robić codzienne zakupy szybciej, płynniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Szczególnie teraz, kiedy potrzebujemy tego jeszcze bardziej – mówi Maria Raszdorf, Marketing Manager w Glovo. 

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Glovo RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!