GLS: W e-commerce rośnie znaczenie przesyłek międzynarodowych
W e-commerce wyraźnie rośnie znaczenie przesyłek międzynarodowych. Polskie sklepy online także zaczynają działać w handlu transgranicznym. Cała sieć połączeń drogowych GLS obejmuje 41 krajów w Europie, co umożliwia bardzo skuteczne usprawnianie różnego rodzaju elementów obsługi przesyłek międzynarodowych, w tym oczywiście spedycji drogowej – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Wszystkie wymienione rozwiązania, z jednej strony, odpowiadają na wyzwania związane z niezwykle dynamicznym rozwojem e-commerce, z drugiej strony, wspierają dalszy rozwój handlu online. - Nadal będziemy rozbudowywać rozwiązania IT, włączając w to szeroko pojętą automatyzację. Jednym z kluczowych elementów jest dziś dalsza integracja systemów operacyjno-logistycznych, a w następnym etapie również wykorzystanie elementów sztucznej inteligencji dla optymalizacji procesów i obsługi klienta – mówi Tomasz Kroll.
- Podkreślę, że klienci doceniają nasze rozwiązania, co potwierdzają osiągane przez GLS wyniki. Poza tym, w tym roku GLS Poland otrzymał prestiżową nagrodę dla najlepszej firmy logistycznej w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”, w ramach XVII edycji badania Operator Logistyczny Roku. Kluczowi klienci docenili nas m.in. za takie usługi, jak obsługa finansowa, odbiór dokumentów zwrotnych, pobranie gotówki za towar, płatności on-line, gwarantowana godzina dostawy następnego dnia czy obsługę paczek – dodaje dyrektor GLS Poland.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.