Wszystkie wymienione rozwiązania, z jednej strony, odpowiadają na wyzwania związane z niezwykle dynamicznym rozwojem e-commerce, z drugiej strony, wspierają dalszy rozwój handlu online. - Nadal będziemy rozbudowywać rozwiązania IT, włączając w to szeroko pojętą automatyzację. Jednym z kluczowych elementów jest dziś dalsza integracja systemów operacyjno-logistycznych, a w następnym etapie również wykorzystanie elementów sztucznej inteligencji dla optymalizacji procesów i obsługi klienta – mówi Tomasz Kroll.

- Podkreślę, że klienci doceniają nasze rozwiązania, co potwierdzają osiągane przez GLS wyniki. Poza tym, w tym roku GLS Poland otrzymał prestiżową nagrodę dla najlepszej firmy logistycznej w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”, w ramach XVII edycji badania Operator Logistyczny Roku. Kluczowi klienci docenili nas m.in. za takie usługi, jak obsługa finansowa, odbiór dokumentów zwrotnych, pobranie gotówki za towar, płatności on-line, gwarantowana godzina dostawy następnego dnia czy obsługę paczek – dodaje dyrektor GLS Poland.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl