• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Grupa Chorten: Marki premium tworzymy z wyselekcjonowanymi producentami

W naszych sklepach o charakterze delikatesowy sukcesywnie, od kilku lat, obserwujemy coraz większe zainteresowanie produktami premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2021, 12:58
Grupa Chorten: Marki premium tworzymy z wyselekcjonowanymi producentami
obserwujemy coraz większe zainteresowanie produktami premium - mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten. Fot. materiały prasowe
  • Klienci doceniają szeroki asortyment i jakość oferty premium w sklepach Grupy Chorten.
  • Konsumenci wiedzą, że niezwykle istotne jest to, skąd pochodzi żywność i jak jest przetwarzana.
  • Grupa Chorten  już przed kilku laty wprowadziła na rynek marki premium "Z Podlaskiej Spiżarni" oraz "Duch Puszczy".

Jak w czasie pandemii sprzedają się produkty premium? - Grupa Chorten wyróżnia się m.in. tym, że we współpracujących z nią placówkach handlowych, jest wiele produktów premium, których nie ma w innych sieciach handlowych. Być może trudna sytuacja związana z pandemią koronawirusa ma wpływ na sprzedaż tego typu artykułów, ale w naszych sklepach o charakterze delikatesowym sukcesywnie, od kilku lat, obserwujemy coraz większe zainteresowanie produktami premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten. 

- Klienci doceniają szeroki asortyment i jakość naszej oferty. Mają też coraz większą świadomość, jaką rolę ogrywa odżywianie i wiedzą, że niezwykle istotne jest to, skąd pochodzi żywność i jak jest przetwarzana. Na ich edukację wpływa też szereg programów kulinarnych, które są bardzo popularne. Kupujący czytają więc dokładnie etykiety, sprawdzają skąd jest dany produkt. Oczekują jak najwyższej jakości, ekologicznego pochodzenia, czystego składu - dodaje. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Mamy sklepy w wielu formatach, od specjalistycznych – alkoholowych i mięsnych, po większe i mniejsze placówki ogólnospożywcze. Tam, gdzie występuje asortyment delikatesowy, jest to coraz większa „półka” - podkreśla.

Tłumaczy, że Grupa Chorten wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów już przed kilku laty wprowadziła na rynek marki premium Z Podlaskiej Spiżarni oraz Duch Puszczy. Produkty, które się w nich znajdują są gwarantem jakości, o którą coraz trudniej w masowym przemyśle spożywczym. Są to produkty przygotowywane przez sprawdzonych, często manufakturowych, wytwórców.

- Nasza marka własna Z Podlaskiej Spiżarni, jak też wprowadzona następnie marka Duch Puszczy, w której są mocne alkohole, od początku były budowane, jako marki produktów premium. Przy jej tworzeniu współpracujemy więc ze sprawdzonymi, dokładnie wyselekcjonowanymi producentami, który dbają o każdy etap produkcji - mówi prezes Grupy Chorten.

- W naszej ofercie są wysokiej jakości wędliny przygotowywane według tradycyjnych, sprawdzonych przepisów. Oferujemy zupy warzywne, które są w 100 procentach naturalne, bez żadnych konserwantów, czy GMO. Mamy jaja z chowu ściółkowego z niewielkiej rodzinnej fermy. Posiadamy też w sprzedaży pieczywo z lokalnych piekarni - dodaje.

- Dużą popularnością cieszą się również wyśmienite miody z podlaskich pasiek. W ostatnim czasie nasza marka Z Podlaskiej Spiżarni powiększyła się natomiast o nowy produkt, jakim jest masło extra, które zawiera 83 procent tłuszczu. Jest oczywiście produktem w pełni naturalnym, bez żadnych konserwantów - podkreśla.

- Produktem premium są też alkohole w naszej marce Duch Puszczy. Są napoje o woltażu 55 procent, ale też jest wódka czysta czy wódki smakowe – wiśniówka oraz pigwówka. Jest również wódka ziemniaczana, która została stworzona m.in. z myślą o osobach na diecie bezglutenowej - wymienia.

- Jakie mają Państwo plany związane z asortymentem premium? - Model współpracy zaproponowany przez Grupę Chorten, dający niezależność właścicielom sklepów w prowadzeniu własnego biznesu, ale też oferuje wiele korzystnych umów handlowych z producentami i dystrybutorami. Właściciele sami decydują, jakim asortymentem handlują. Dużo też oczywiście zależy od powierzchni, jak też formatu sklepu. Oczywiście sami właściciele współpracujących z nami placówek wiedzą, że produkty premium cieszą się sporym zainteresowaniem, a więc nie może ich zabraknąć w ofercie. Na pewno o produkty premium będziemy rozwijać marki własne – w planie mamy nowe przetwory warzywne i owocowe, słodycze oraz wędliny. Rozwiniemy także linię alkoholową - podsumowuje Krzysztof Pakuła.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!