Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Grupa Chorten z dwoma nowymi sklepami na Podlasiu

W Białymstoku oraz w Izabelinie otworzyły się dwie nowe placówki partnerskie Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Oba punkty zostały uruchomione już nowymi formami obrandowania, które będą teraz standardem dla sklepów w całej Polsce.

Grupa Chorten z dwoma nowymi sklepami na Podlasiu
Otwarcia dwóch nowych sklepów Grupy Chorten na Podlasiu w odświeżonym brandingu, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 24-04-2020, 14:33

Pierwszy ze sklepów mieści się przy ul. Hetmańskiej 79 w Białymstoku, drugi – przy ul. Ordynackiej 9 w podbiałostockim Izabelinie. Obie placówki w formule mini delikatesów  położone są w dobrej lokalizacji, bo w miejscach, gdzie rozwija się nowe budownictwo mieszkaniowe. Oczywiście w związku z pandemią nie organizowano specjalnych otwarć, ale klienci mogą tam już robić codzienne zakupy z promocjami, stosując się do limitów osób przebywających jednocześnie w sklepie.

Jednocześnie obydwa punkty zostały otwarte już pod nową formą oszyldowania Grupy Chorten. Co prawda same logo nie uległo dużej zmianie, natomiast zmieniła się technologia kasetonów, które sprawiają, że sklepy wyglądają bardziej nowocześnie i są lepiej widoczne. Pojawił się na nich czerwony żywy kolor oraz wycinane laserowo litery świecące jasnym światłem z napisem Chorten – Polska Grupa Sklepów Spożywczych. Te biało-czerwone kolory to zresztą nawiązanie do tego, że sieć ma polskie pochodzenie, w przeciwieństwie do wielu innych na krajowym rynku. Główny element logotypu – drzewko dębu, nie uległo jednak zmianie.

- Myśląc o rebrandingu przeprowadziliśmy badania konsumenckie na próbce ponad tysiąca osób w różnych częściach Polski, które wskazało, że nasze drzewko jest dobrze kojarzone i podoba się klientom. Mimo różnych propozycji zmian logotypu w bardziej nowoczesnych konwencjach, słuchając głosu klientów i samych właścicieli sklepów, postanowiliśmy na najbliższe lata utrzymać dotychczasowy znak, a jedynie zmienić i ujednolicić na wszystkich placówkach technologię obrandowania – tłumaczy Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Dotąd sklepy w Polsce funkcjonowały również pod logotypami spółek Chorten Mazowsze i Chorten Warmia Mazury, teraz także to ma się zmienić.

- Wspólnie doszliśmy do porozumienia, że razem chcemy budować silną markę sklepów Chorten i ta komunikacja z klientem musi być czytelna. Liczymy na to, że nasze logo będzie coraz bardziej widoczne na sklepach polskich właścicieli i będzie się kojarzyło z zakupami w przyjaznej atmosferze i w dobrej cenie, z szerokim wyborem produktów świeżych – podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grupa Chorten RSS ALERT    /    nowe sklepy RSS ALERT    /    rebranding RSS ALERT    /    Białystok RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.160.19.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!