Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Eurocash chce zwiększyć udziały w rynku do 15-20 proc.

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2014, 15:23
Grupa Eurocash, krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG), w perspektywie pięciu lat zwiększy udziały w rynku dystrybucji produktów spożywczych do między 15 a 20 proc. z obecnych ok. 8-10 proc. - ocenia w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes i główny udziałowiec notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Eurocash.
Grupa Eurocash chce zwiększyć udziały w rynku do 15-20 proc.
Luis Amaral, prezes Eurocash fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dziś Grupa Eurocash ma około 8-10 proc. udziału w całym rynku dystrybucji produktów spożywczych, który obejmuje zarówno rynek hurtowy, jak i detaliczny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Luis Amaral.

- Zakładając, że dążymy do podwojenia sprzedaży, podobnie powinno się to przełożyć na wzrost naszych udziałów rynkowych. Aby być efektywni i zapewnić konkurencyjność naszych klientów, powinniśmy zwiększyć nasze udziały w rynku dystrybucji do poziomu między 15 a 20 proc. - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!