Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Grupa Eurocash z kampanią promującą lokalne sklepy

Grupa Eurocash wystartowała niedawno z kolejną odsłoną kampanii społecznej „Herosi Codzienności”. Akcja ma pokazać rolę i znaczenie lokalnych sklepów „tuż za rogiem” i zachęcić Polaków do robienia w nich codziennych zakupów. Kampania jest promowana m.in. w mediach społecznościowych przez znanych influencerów. Eurocash nakręcił także krótki film pokazujący przewagi sklepów niezależnych prowadzonych przez przedsiębiorców nad sklepami centralnie zarządzanymi. Do tej pory miał on już ponad 670 000 wyświetleń.

Grupa Eurocash z kampanią promującą lokalne sklepy

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-12-2020, 11:19

- Choć dzięki lokalnym sklepom miliony Polaków codziennie mają dostęp do potrzebnych produktów, to rzadko myślimy o nich jako o filarach polskiej gospodarki oraz o tym, jak ważna społecznie jest ich rola. Właśnie dlatego przygotowaliśmy naszą kampanię społeczną. Nagłaśnia ona to, co wszyscy doskonale znają ze swoich codziennych zakupów, a co w tym roku stało się oczywiste z uwagi na epidemię koronawirusa. Sklepy „tuż za rogiem” to bezpieczne zakupy, bliskie relacje klientów z pracownikami i właścicielami sklepów, wygoda i poczucie podmiotowości konsumenta – mówi Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

– Nasza kampania ma także znacznie szerszy wymiar. Na naszym filmie i materiałach nie umieściliśmy naszego logotypu, ponieważ chcemy zwrócić uwagę jak istotna społecznie jest praca i poświęcenie właścicieli i pracowników wszystkich niezależnych sklepów, zarówno tych zrzeszonych w sieciach franczyzowych, jak i działających samodzielnie pod własnym szyldem czy też nawet zaopatrujących się w innych niż nasze hurtowniach. Chcemy pokazać, że wszyscy oni są Herosami Codzienności. Dlatego liczę, że w udostępnianie naszego filmu zaangażują się wszyscy, którym na sercu leży dobro handlu niezależnego i wspieranie lokalnych przedsiębiorców. Liczymy na Was! - dodaje Martinho. 

Kampania „Herosi Codzienności” miała swoją pierwszą odsłonę w marcu tego roku, w trakcie pierwszej fali epidemii koronawirusa. W ramach drugiej, obecnej odsłony kampanii, Grupa Eurocash stworzyła m.in. film prezentujący wyjątkowość relacji, jakie tworzą się między konsumentami a osobami pracującymi w sklepach „tuż za rogiem”. Film można zobaczyć TUTAJ. Do tej pory miał on już ponad 670 000 wyświetleń (za pośrednictwem mediów społecznościowych i serwisu YouTube). 

Kampania jest wspierana także przez znanych influencerów i gwiazdy mediów, którzy na swoich mediach społecznościowych pokazują za co cenią lokalne sklepy i zakupy w nich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!