Prognoza oparta jest na założeniu wzrostu sprzedaży w głównych obszarach działalności grupy:

- na rynku detalicznym w Polsce wzrost sprzedaży o 10 proc. poprzez własną sieć drogerii Dayli Plus przy równoczesnej poprawie marży na sprzedaży o 1 pp;

- na rynku hurtowym – wzrost sprzedaży o 8 proc;

- rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy dayli.com.pl – osiągnięcie około 10 proc. udziału w sprzedaży grupy.

W prognozie przyjęto założenie przejęcia kontroli nad spółką prawa luksemburskiego Meng Drogerie+ S.a r.l. w drugiej połowie roku i objęcie jej konsolidacją najpóźniej od IV kwartału 2015 roku. Zakładany udział przychodów Meng Drogerie w całości przychodów to około 12 proc.

Prognoza opracowana została przy założeniu uzyskania dodatkowego finansowania na rozwój sieci sprzedaży w Polsce i w Luksemburgu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl