Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Grupa Metro stawia na e-sprzedaż. Koncern może wycofać się z rynku hurtowego w UK?

Władze Grupy Metro podkreśliły w zeszłym miesiącu, że nie będzie się patyczkować ze słabiej radzącymi sobie oddziałami i zadeklarowało, że chce sprzedać kulejące sklepy z elektroniką Saturn we Francji - informuje "Reuters".


Autor: onet.pl za Reuters
Data: 08-11-2010, 19:54

- To jasny sygnał dla wszystkich menadżerów i działów, które mają problemy z rentownością, że muszą się poprawić, albo odejść", powiedział "Reutersowi" Juergen Elfers, analityk Commerzbanku. - To bez wątpienia dobra wiadomość dla inwestorów.

Jeden z analityków, który wolał pozostać anonimowy, powiedział, że wycofanie się z Francji może wyeliminować 50 milionów euro strat dla Metro i zasugerował, że grupa może zaoszczędzić dodatkowe 20 milionów euro wycofując się z rynku hurtowego w Wielkiej Brytanii.

Odcinając słabsze ogniwa Metro zaczyna jednocześnie zwiększać inwestycje na rynkach wzrostowych.

Dział elektroniczny Media Markt-Saturn otworzył w ubiegłym tygodniu swój pierwszy sklep w Szanghaju. Do 2015 roku ma być ich w Chinach sto.

Grupa testuje również sprzedaż towarów w Internecie na rynku austriackim i holenderskim, a w przyszłym roku planuje to zacząć robić w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro AG RSS ALERT    /    Makro RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!