Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Grupa Muszkieterów wprowadza na polski rynek sklepy Contact i Super

Francuski operator rozpoczął remodeling i rebranding swoich 215 sklepów działających na polskim rynku. Placówki spożywcze zmienią szyldy na Intermarché Contact lub Intermarché Super. Władze Grupy odświeżą także wizerunek sklepów Bricomarche oferujących towary typu „dom i ogród".

Grupa Muszkieterów wprowadza na polski rynek sklepy Contact i Super

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 21-03-2010, 20:12

- Markę Intermarché Contact to sklepy osiedlowe o powierzchni do 750 mkw. Pod szyldem Intermarche Super będą działać wszystkie placówki, które są większe niż wspomniane 750 mkw. - tłumaczy Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Formaty będą różniły się nie tylko wielkością, ale także asortymentem, aranżacją wnętrz i kolorystyką. - Większe placówki będą oferować ponad 14 tys. produktów, w tym nowe działy ze świeżymi owocami, rybami czy winami - wyjaśnia Krzysztof Waligórski.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W przypadku sklepów osiedlowych asortyment zostanie ograniczony do artykułów pierwszej potrzeby i najważniejszych kategorii. Oba koncepty będą różnić się także kolorystyką. Elewacje sklepów osiedlowych zdominuje kolor zielony, a większych obiektów - czerwony. Nowe placówki będą budowane według nowych projektów architektonicznych.

Do końca 2012 roku władze Grupy chcą dokonać remodelingu i rebrandingu wszystkich sklepów spożywczych sieci Intermarche. W pierwszym etapie zmian, czyli jeszcze w roku 2010 szyldy zmieni 60 placówek z czego 12 zostanie oznaczonych marką „Contact", pozostałe 48 będzie działać pod szyldem „Super". - Planowane na ten rok prace będą kosztować naszą Grupę ok. 15 mln zł - mówi prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Z 27 planowanych na ten nowych rok sklepów Intermarche dwa będą działały pod szyldem „Contakt", pozostałe 25 pod brandem „Super".

Zmiany czekają nie tylko działające w ramach Grupy Muszkieterów sklepy spożywcze, ale także 70 placówek typu „dom i ogród" pod szyldem Bricomarche. Stare sklepy zyskają nowoczesne logo, przearanżowane zostaną ich wnętrza tak aby były b. przyjazne klientowi. W tym roku Grupa planuje otwarcie 17 nowych sklepów Bricomarche, które będą budowane według nowych projektów architektonicznych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Intermarche RSS ALERT    /    Bricomarche RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.186.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!