Grupa Passa zapowiada rozwój marek własnych
W minionym tygodniu odbyła się Konferencja Partnerów Grupy Passa. Konferencja stanowiła swego rodzaju platformę spotkań wszystkich właścicieli sklepów zrzeszonych w sieci. Jednym z tematów konferencji był proces wdrażania wspólnego systemu, którego zakończenie planowane jest na grudzień 2019 roku. Podczas konferencji podsumowane zostały również działania na marce własnej w 2018 roku oraz przedstawione produkty, które pojawią się w sklepach należących do Grupy w II półroczu 2019 roku.

Passa od początku kładzie duży nacisk na rozwój marek własnych, cieszących się zainteresowaniem klientów, dzięki swojej wysokiej jakości, a jednocześnie atrakcyjnej cenie, dlatego w bieżącym roku planuje ich dalsze rozszerzanie, m.in. pod marką „Ogród Smaków”, na którą składają się produkty z kategorii przetworów owocowo-warzywnych. Na sklepowe półki do końca roku trafić mają również produkty pod nową marką własną.
Konferencja stanowiła także dobrą okazję do podsumowania dotychczasowych działań marketingowych, w tym m.in. kolejnej, drugiej już edycji, Loterii Pasja Wygrywania czy działań promocyjnych w formie reklam radiowych oraz bieżących gazetek produktowych. Omówiony został również stały program sieci „Centuś”, akcji, która obejmuje 50 indeksów z rożnych grup asortymentowych, m.in. nabiału, słodyczy, chemii, mrożonek, produktów sypkich. Produkty, oznaczone na półkach logotypem Centuś, są utrzymywane w niezmiennych, niskich cenach sprzedaży.
