Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Handel powraca na główne ulice miast

Siła centrów handlowych słabnie, co cieszy przedstawicieli małego biznesu, bo przy głównych traktach komunikacyjnych można znaleźć tańsze lokale i nie brakuje klientów - czytamy w Dziennik Gazeta Prawna.


Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 26-03-2010, 11:21

W ostatnich latach ulice traciły na znaczeniu jako miejsca skupiające handel, gastronomię czy usługi. Punkt ciężkości przeniósł się do galerii, gdzie o powierzchnię użytkową walczyło wiele firm. Atrakcyjność najważniejszych miejskich traktów komunikacyjnych zmniejszały szczególnie banki, które zaczęły na nich dominować, jednocześnie windując czynsze. W ubiegłym roku za 1 mkw. powierzchni handlowej w centrum Warszawy trzeba było zapłacić 90-100 euro, dzisiaj cena spadła do 83 euro. Eksperci prognozują dalsze spadki czynszów z powodu ograniczenia ekspansji przez banki.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna przy ulicy handlowej łatwiej znaleźć nieduży lokal. Ponad 90 proc. z nich nie przekracza 250 mkw., dlatgeo ulice to dobre miejsca dla osób planujących własną działalność, bo pozwala wystartować nawet tym, którzy nie mają dużych oszczędności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!