• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste (relacja + zdjęcia)

Strona 2 z 13
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-11-2019, 09:33

– Programy lojalnościowe mają różne cele i zróżnicowany czas trwania. Krótkoterminowe są zazwyczaj nastawione na promocję i sprzedaż produktów, długoterminowe – na budowanie relacji z pracownikami bądź partnerami biznesowymi – mówiła przedstawicielka Edenred.

– W programach lojalnościowych jako nagrody wybierane są karty przedpłacone. Co druga nagroda to karta przedpłacona, ponieważ są one łatwo dostępne dla organizatora. Firma otrzymuje kartę i w zależności od tego, jak długo trwa akcja, tak długo może ją uzupełniać. Zmieniając program również można modyfikować środki przekazywane na kartę. Nie trzeba zajmować się logistyką obsługi programów, która związana jest np. z nagrodami rzeczowymi – tłumaczyła Edyta Ziajowska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Aby program lojalnościowy zadziałał i wzmocnił łańcuch dostaw, musi być bardzo dobrze zorganizowany, przemyślany i skierowany do konkretnych grup. Nagrody, które są oferowane w programie również powinny być przemyślane – ja zachęcam, żeby to były karty przedpłacone – podsumowała.

Renata Juszkiewicz, prezes zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji zauważyła, że dzisiejsze tempo zmian na rynku rodzi nowe wyzwania, które wymagają szybkiej reakcji.

– Stabilne relacje w łańcuchu dostaw zapewnia partnerstwo oraz to, w jaki sposób patrzymy na siebie i jak rozumiemy model biznesu. Obecnie pojawiają się nowe wzywania na rynku, które wymagają szybkiego odzewu. Podmioty działające w handlu detalicznym błyskawicznie reagują na zmieniające się otoczenie biznesowe, gospodarcze i trendy konsumenckie. Dlatego firmom potrzebne jest dobre partnerstwo, współpraca, wzajemne rozumienie i wyjaśnianie trudnych tematów oraz wdrażanie etyki pracy. A nad tym wszystkim mamy prawo, które nas zobowiązuje do pewnych zachowań, zasad i współpracy – dodała.

– Ważna jest również edukacja, to jak wychodzimy sobie naprzeciw, jak się wspieramy, jak rozumiemy podejście do reklamy czy marketingu, jak wymieniamy się danymi. Media społecznościowe narzucają nam pewne wymogi co do tego, jakie są oczekiwania klienta. A wspólnym mianownikiem jest konsument i jego oczekiwania – mówiła.

Konkretne cele zrównoważonego rozwoju

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!