Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel w 2019 roku: E-grocery ważnym tematem dla sieci handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-01-2019, 13:32
Rok 2019 powinien odbyć się w sieciach handlowych pod jednym hasłem – e-commerce, a w szczególności e-grocery – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.
Handel w 2019 roku: E-grocery ważnym tematem dla sieci handlowych
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Niedawno zakończył się 2018 rok, bardzo ciekawy okres dla sieci handlowych, chociażby dlatego, że był to pierwszy rok obowiązywania zakazu handlu w niektóre niedziele. A jaki będzie 2019 rok? Czego możemy spodziewać się komunikacyjnie, marketingowo i technologicznie po sieciach handlowych? To czego możemy być pewni, to kontynuacji i pogłębiania wielu obowiązujących trendów. Eko, lokalność, polskość, patriotyzm zakupowy. To wszytko pozostanie i będzie „mielone” na dziesiątki sposobów – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. 

– Na stację benzynową będziemy jeździć jeszcze częściej, ale po zakupy spożywcze. Tankowanie paliwa będzie natomiast dla nas niemiłym dodatkiem. Pojawią się mniej lub bardziej udane kampanie reklamowe – dodaje.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!