Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel wraca na ulice

Handel wraca na polskie ulice. Sklepy wyprowadzają się z galerii handlowych do centrów miast, a geomarketing pozwala im zachować rentowność - informuje "Puls Biznesu"
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-08-2015, 08:40

W USA, Japonii i Europie Zachodniej coraz więcej sklepów, butików i punktów usługowych przenosi się z centrów handlowych na główne ulice miast. Z badań wynika, że także w Polsce będzie podobnie. Jest jedno „ale”: czy klient równie łatwo trafi do lokali poza znanymi galeriami jak do placówek w znanych centrach? Z pomocą przychodzi geomarketing, umożliwiający sprawne zarządzanie informacją przestrzenną.

Według Jarosława Giero, konsultanta i prokurenta w firmie WIGeoGIS, galerie handlowe wyssały życie z centrów miast, ale teraz tendencja się odwraca i sklepy powoli wracają na ulice. Również te, które nie narzekały dotychczas na tłumy kupujących mieszkańców i turystów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu".

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Hagaw 2015-08-05 11:18:40

    W większości miast zachodnich na ulicach, placach, centralnych placach z ratuszami odbywa się sprzedaż warzyw, owoców, produktów spożywczych. Nawet w unijnej stolicy Brukseli przed ratuszem taki bazar istnieje i nikomu to nie przeszkadza. Tylko nie w Polsce bo u nas urzędnik decyduje, żeby zakupy robić w Biedronce.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!