Heidi Klum zaprojektowała świąteczno-sylwestrową kolekcję odzieży dla Lidla
4 grudnia odbędzie się premiera kolejnej, po „Heidi & The City”, kolekcji autorstwa Heidi Klum i firmy Lidl – „#Letscelebrate”. Jest to świąteczno-sylwestrowa kolekcja dla pań składająca się z produktów typu basic i dodatków.

Projektantka Heidi Klum i firma Lidl przedstawią 4 grudnia limitowaną kolekcję „#Letscelebrate”, nawiązującą tematycznie do świąt. W kolekcji pojawi się około 70 eleganckich ubrań typu basic i fashion.
„Chciałam stworzyć kolekcję, która pozwoli nam błyszczeć podczas świąt, a przy tym jest nieskomplikowana i elegancka!” – mówi Heidi Klum.
4 grudnia rozpoczyna się sprzedaż w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Oprócz ubrań (w rozmiarach 34 do 44) asortyment obejmie również akcesoria i buty (w rozmiarach 37 do 41). Kolekcja znajdzie się w ofercie 10 000 sklepów Lidl w 27 krajach europejskich i USA.
Przypomnijmy, „Heidi & The City” to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week. Dla marki Lidl był to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpoczęła się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.
