Henryka Bochniarz: Rynek japoński to możliwość zbytu na ogromną skalę
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 17-11-2017, 12:26

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czy możemy porównać japońskiego konsumenta do włoskiego, który również przywiązuje ogromną wagę do jakości produktów spożywczych? – Można zastosować takie porównanie. Japończycy, tak jak i Włosi, przywiązują ogromną wagę do jakości posiłków. To nie jest dla nich marginesowa sprawa. Zauważmy – i w jednym i drugim kraju działa tysiące restauracji i barów. Trafienie w gust Japończyków i przekonanie, że kupują od nas produkty, które odpowiadają ich wymaganiom, zapewnia możliwość zbytu na bardzo dużą skalę – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan oraz prezes Polsko-Japońskiego Komitetu Gospodarczego.
– Tylko nie ma tu możliwości, aby pójść na skróty – że „przemycimy” produkt gorszej jakości i nikt tego nie zauważy. Musimy bardzo uważać – korzystając z tego, że ich rynek staje się bardziej otwarty – żebyśmy nie zrobili sobie krzywdy. Żebyśmy nie myśleli, że możemy szybko coś sprzedać i nie patrzeć na to, jakie będą długofalowe efekty – dodaje Bochniarz.
komentarze (0)