Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Hipermarkety sięgają po aromomarketing

"Poweraleja", "aromomarketing", i zasada "wyróżnij się lub giń" - przed świętami hipermarkety wykorzystają każdy oręż, by przedrzeć się do klienta, a właściwie do jego portfela. Choć techniki merchandisingu, czyli ekspozycji towaru to stare marketingowe sztuczki, to "dobre miejsce" w okresie przedświątecznym zasila nawet połowę rocznego budżetu niejednej firmy - czytamy w serwisie tvn24.pl.


Autor: tvn24.pl
Data: 09-12-2009, 14:31

Przedświąteczny okres to handlowe żniwa. Aby zebrać dobre plony, trzeba dobrze zasiać - w tym wypadku towar na drodze klienta.
Dobre miejsca na tzw. paletowej wyspie na środku tej drogi rezerwuje się nawet z rocznym wyprzedzeniem. Wszystko po to, żeby klient wręcz potknął się o towar - i kupił jak najwięcej. Mimo, że przygotowanie przez producentów takiej kampanii w hipermarketach na czas świąt kosztuje nawet milion złotych, to wydatki zwracają się z nawiązką.

Anna Giza z grupy Komunikacyjnej Saatchi & Saatchi zauważa, że w supermarketach, hipermarketach obowiązuje zasada "wyróżnij się albo zgiń". Dlatego wchodząc do sklepu natykamy się na całą masę różnych ekspozycji.

Tvn24.pl podkreślam, że kto nie załapał się na miejsce w power-, czy superalei, może postawić na aromamarketing, czyli np. rozpylanie zapachu piernika i choinki. Najlepiej aby odbyło się to w dość wysokiej, przyjemnej dla klienta temperaturze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Giza RSS ALERT    /    Saatchi&Saatchi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    hipermarket RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!