• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hurtownie Bać - Polu nie notują spadku zakupów

Kryzys to modne słowo. Ale nie obserwujemy, żeby przekładał się na spadek naszych obrotów - mówi Roman Materna, dyrektor działu marketingu sieci hurtowni Bać-Pol.
  • Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl
  • Data: 20-03-2009, 13:54

W halach cash&carry należących do Bać-Polu zaopatrują się głównie niezrzeszeni sklepikarze, prowadzący od jednego do kilku sklepów. Zamówienia, które składają przed Świętami Wielkanocnymi nie różnią się od tych, które były składane w poprzednich latach. Zauważa jednak, że większą popularnością cieszą się produkty z niższej półki, dyskontowej. Sklepy zaopatrujące się u nas zmieniły strategię i nastawiają sie na tańsze produkty, bo po to zaczynają sięgać ich klienci. Wszyscy jednak nadal utrzymują stały poziom zamówień - mówi Roman Materna.

W halach Bać-Polu promowana i sprzedawana jest w tej chwili już oferta świąteczna. Roman Materna mówi jednak, że oferty promocyjne, które są w stanie zaproponować klientom są związane z włączenie producentów do współpracy. - Jeżeli nie uda nam się namówić, by producent w jakiś sposób wsparł promocję finansowo lub produktowo to my nie mamy zbyt wielkich możliwości, bo jesteśmy na marży hurtowej - mówi Roman Materna.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • zimny 2009-03-27 10:38:05

    Na spadek obrotów może i sie nie przekłada ale na wzrost chyba też nie .:)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!