• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hurtownie Makro stawiają na mocną promocję marki Aro

Czwartego maja ruszyła ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS.
  • Autor: pr
  • Data: 05-05-2010, 10:39

Celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów firmy Makro Cash & Carry. Akcja kładzie nacisk na niską cenę wyrobów pod brandem Aro.

Kampania Aro została przygotowana w dwóch odsłonach - jej adresatami są zarówno przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego zaopatrujący się w Makro, jak i klienci końcowi robiący zakupy w małych i średnich sklepach. W ten sposób Makro wspiera niezależnych sprzedawców w prowadzeniu biznesu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pierwszy etap kampanii, skierowany do właścicieli sklepów, rozpoczyna się 4 maja pod hasłem „Bierz w ciemno do swojego sklepu". Działania będą obejmowały m.in. dystrybucję materiałów POS w halach Makro oraz wysyłanie sms-ów do klientów z informacjami o oferowanych produktach marki Aro. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w prasie branżowej adresowanej do przedsiębiorców z sektora handlowego.

Drugi etap ogólnopolskiej kampanii, skierowany do klientów końcowych, rozpoczyna się 10 maja i będzie prowadzony w mediach pod hasłem „Bierz w ciemno w najbliższym sklepie". Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską. Spoty reklamowe o długości 15 sekund pojawią się m.in. w stacjach: TVP, TVN i Polsat, jak również w kanałach skierowanych do kobiet, jak TVN Style.

Marka Aro jest dystrybuowana na wyłączność w sieci Makro Cash & Carry. Asortyment Aro składa się dzisiaj z prawie 1000 produktów - zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!