Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Hurtownie Makro wprowadziły ponad 700 nowych produktów marek własnych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 06-02-2013, 16:54
Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni Makro Cash and Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming.
Hurtownie Makro wprowadziły ponad 700 nowych produktów marek własnych

- Polskie marki własne, to już nie tylko tani asortyment w prostym opakowaniu, ale coraz częściej produkty ze średniej, a nawet wyższej póki cenowej, które są realną alternatywą dla produktów markowych, tym bardziej, że nie ustępują im pod względem jakości - mówi Robert Taylor, dyrektor pionu handlowego Makro Cash / Carry.

- Trend ten potwierdza rosnąca w halach Makro sprzedaż takich marek jak: Fine Food, Horeca Select czy Rioba. Bardzo perspektywicznym segmentem rynku jest rozwój oferty produktów ekologicznych. Z myślą o klientach wybierających zdrową żywność stworzyliśmy linię Fine Food Bio - wyjaśnia Taylor.

W minionym roku Makro Cash & Carry poszerzyło asortyment marek własnych o ponad 700 nowości. Do marek rozwijających się najszybciej należą Fine Food, Fine Dreaming oraz Horeca Select - ich asortyment został łącznie poszerzony o 560 nowych artykułów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marka Fine Food, która prócz hal Makro Cash & Carry dostępna jest między innymi w sklepach ODIDO powiększyła się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również świeże warzywa, m.in. pomidory, bakłażany czy sałaty cięte. Dużym zainteresowaniem klientów zarówno w halach jak i placówkach ODIDO cieszą się ciasta pakowane, sałatki i warzywa w słoikach oraz szeroka oferta dań gotowych, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne.

Produkty sygnowane marką Horeca Select, tworzone są z myślą o klientach z branży gastronomicznej. Cały asortyment Horeca Select dostępny jest w dużych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb lokali gastronomicznych. W 2012 roku oferta produktów Horeca Select poszerzona została m.in. o warzywa konserwowe i mrożone owoce, grzyby, pierogi i ryby. Klienci chętnie wybierają artykuły specjalistyczne: porcjowane mięso, masło klarowane, jajka sterylizowane promieniami UV, fryturę czy pełnotłuste kakao 22 proc. Wśród najczęściej wybieranych produktów sygnowanych marką Horeca Select znalazły się: świeże zioła, kiełki oraz tortille.

Inną marką stworzoną z myślą o profesjonalistach jest Rioba, skierowana do właścicieli kawiarni, restauracji czy barów. W minionym roku do rąk Klientów hal Makro trafiło ponad 20 nowych produktów sygnowanych tą marką.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • polak 2013-02-07 21:29:43

    "nie ustępują im pod względem jakości" hahahaha Ciekawe kto się na to nabierze :D

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!