Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Hygienika myśli o sprzedaży części biznesu

Po zakupie przez Hygienikę udziałów w polskiej sieci Schlecker (obecnie Dayli), spółka chce się dalej umacniać w segmencie drogerii. Dlatego podpisała list intencyjny w sprawie zakupu 50 proc. udziałów w spółkach prowadzących sieć sklepów na terenie Austrii, Włoch, Luksemburga i Belgii - czytamy w Parkiecie.


Autor: Parkiet
Data: 04-06-2013, 08:32

Hygienika zajmuje się obecnie sprzedażą m.in. pieluszek i podpasek. Jest kojarzona przede wszystkim z działalnością produkcyjną. Jednak to może się wkrótce może się zmienić, bo spółka przygląda się uważnie temu, co się dzieje w Polsce a jej zarząd deklaruje, że jest otwarty na wszystko, co pozwoli zwiększyć skalę biznesu. - Myślę też o sprzedaży części produkcyjnej Hygieniki - zapewnia Kamil Kliniewski, prezes Hygieniki.

Jak informuje Parkiet pomysł jest dopiero we wstępnej fazie, są chętni, rozmowy się zaczęły. Gdyby rzeczywiście Hygienika sprzedała biznes produkcyjny, wówczas stałaby się spółką typowo handlową, mającą pod sobą firmy detaliczne, hurtowe oraz zajmujące się handlem w Internecie. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kamil Kliniewski RSS ALERT    /    Hygienika RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!