Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

III kwartał w sieciach handlowych – zestawienie wydarzeń i podsumowanie

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2017, 10:49
Chociaż lipiec i sierpień w sieciach handlowych przebiegał spokojnie, firmy nie próżnowały – eCarrefour.pl wystartował w Warszawie ze sprzedażą produktów świeżych, a pod szyldem "Piotr i Paweł po drodze" na stacjach BP powstał nowy format sklepów typu convenience. Wrzesień zaś należał do Lidla i Eurocashu – Lidl zaczął sprzedawać wycieczki pod marką Lidl Podróże oraz wystartował ze sprzedażą odzieży zaprojektowanej przez modelkę Heidi Klum, Eurocash zaś przejął 100 proc. udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Mila.
III kwartał w sieciach handlowych – zestawienie wydarzeń i podsumowanie
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lipiec

12 lipca w Krakowie odbyła się druga tura negocjacji w ramach sporu zbiorowego, który nadal trwa w Tesco. "Solidarność" przedstawiła zrewidowane postulaty związkowe - informowało NSZZ Solidarność Pracowników Tesco. Podczas spotkania omówiono wyniki finansowe spółki oraz stanowiska stron sporu. Firma Tesco Polska przedstawiła propozycję ws. postulatów dot. podwyżki wynagrodzeń, "Solidarność" przedstawiła zrewidowane postulaty związkowe. W związku z tym przedstawiciele Tesco poprosili o czas na dokonanie obliczeń i analizę. Przypomnijmy, spór zbiorowy między związkowcami a zarządem Tesco trwa od 1 lutego 2017 r. (czytaj więcej)

W lipcu Alma informowała, że zarząd Alma Market S.A. w uzupełnieniu wniosku o ogłoszenie upadłości złożył do Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia wniosek o zatwierdzenie warunków sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa dłużnika Alma Market na rzecz IMMOMOK (spółki prowadzącej E.Leclerc Ursynów przy ul. Ciszewskiego) za łączną cenę netto w wysokości 94 mln zł złotych, płatną w całości przy zawarciu umowy sprzedaży. Sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa pozwoli na uzyskanie najbardziej korzystnej ceny w postępowaniu upadłościowym, a nadto zabezpieczy przedsiębiorstwo dłużnika przed ewentualnym spadkiem jego wartości, a dodatkowo ograniczy koszty upadłości. Pozwoli nadto na szybsze i pełniejsze zaspokojenie wierzycieli oraz znaczne skrócenie czasu trwania postępowania upadłościowego. Proponowana transakcja zmierza do zachowania przedsiębiorstwa dłużnika, a co za tym idzie utrzymanie kilkuset miejsc pracy - informowała Alma Market S.A. w komunikacie. (czytaj więcej)

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!